این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 24 آذر 1404
پژوهش های نوین روانشناختی
، جلد ۱۴، شماره ۵۵، صفحات ۲۲۵-۲۵۱
عنوان فارسی
مقایسه اثربخشی درمانشناختی و فراشناختی در کاهش نگرانی و افزایش خود کارآمدی در معلمان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
A Comparative Study of the Effectiveness of Cognitive Therapy with Metacognitive Therapy in Reducing the Worry and Increasing the Self-esteem of Teachers with General Anxiety Disorder
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
زهره هاشمی |
استادیار گروه روانشناسی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه مراغه، مراغه. ایران
احمد اسمعیلی |
استادیار روانشناسی، گروه روانشناسی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه مراغه، مراغه. ایران
علی افشاری |
استادیار روانشناسی، گروه روانشناسی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه مراغه، مراغه. ایران
نشانی اینترنتی
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_9900_ab9cb5eca2a93c36baa9be9660558cc7.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1434/article-1434-2298367.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات