این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش های نوین روانشناختی، جلد ۱۴، شماره ۵۵، صفحات ۲۲۵-۲۵۱

عنوان فارسی مقایسه اثربخشی درمان‌شناختی و فراشناختی در کاهش نگرانی و افزایش خود کارآمدی در معلمان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی A Comparative Study of the Effectiveness of Cognitive Therapy with Metacognitive Therapy in Reducing the Worry and Increasing the Self-esteem of Teachers with General Anxiety Disorder
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله زهره هاشمی |
استادیار گروه روان‌شناسی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه مراغه، مراغه. ایران

احمد اسمعیلی |
استادیار روانشناسی، گروه روان‌شناسی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه مراغه، مراغه. ایران

علی افشاری |
استادیار روانشناسی، گروه روان‌شناسی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه مراغه، مراغه. ایران


نشانی اینترنتی https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_9900_ab9cb5eca2a93c36baa9be9660558cc7.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1434/article-1434-2298367.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات