این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 4 دی 1404
Bulletin of Emergency and Trauma
، جلد ۸، شماره ۱، صفحات ۱-۳
عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Utilizing Novel Assessment and Instructional Methodologies of Trauma for Residents; A Case of Blended Learning in Shiraz Medical School
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
education, Trauma, Blended Learning, E-Learning, Assessment
نویسندگان مقاله
Shahram Paydar |
Trauma Research Center, Shahid Rajaee (Emtiaz) Trauma Hospital, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran
Hossein Akbarialiabad |
Student Research Committee, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran
نشانی اینترنتی
http://beat.sums.ac.ir/article_46345_15366c3d584aae9f414fbeaef8e2b368.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/271/article-271-2305286.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات