این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 28 آذر 1404
بررسی های بازرگانی
، جلد ۱۷، شماره ۹۹، صفحات ۱۰-۲۹
عنوان فارسی
رتبه بندی شاخص های برندسازی مشارکتی در خوشههای کسب و کار(مطالعه موردی:پارس واگن اراک)
چکیده فارسی مقاله
برندسازی مشارکتی، یکی از جدیدترین مباحث در پیوندهای اقتصادی میباشد که تحت استراتژی برندسازی مشارکتی مدت زمان کوتاهی است که در ایران مطرح شده است. این پژوهش سعی در اثبات اثربخشی استراتژی یاد شده داشته و میکوشد که یک الگوی عملی برای استقرار موفقیتآمیز آن ارائه دهد. در این ارتباط، خوشههای کسب و کار در فاز خودروهای ریلی بهعنوان عنصر مطالعه محوری در نظر گرفته شد و سپس از طریق مناسبترین روشهای محاسباتی، روش تحلیل سلسله مراتبی، شاخصهای مهمی که نقش کلیدی در موفقیت برندسازی مشترک در صنایع مرتبط با خودروهای ریلی را بازی مینمایند استخراج نموده و از طریق آن شرکتهای مستعد برندسازی مشترک ارزیابی شدهاند. در نهایت با انتخاب مناسبترین شرکتها، برای این پیوند استراتژیک، برآورد اقتصادی مربوطه را به پایان رساندیم.
کلیدواژههای فارسی مقاله
امکان سنجی، برندسازی مشارکتی، خوشههای کسب و کار،
عنوان انگلیسی
Ranking of Collaborative Co-Branding in Business Clusters (Case Study: Pars Wagon Arak)
چکیده انگلیسی مقاله
Co-branding is one of the most new topics in economic links, which has been recently discussed in Iran under the co-branding strategy. This research seeks to prove the effectiveness of the strategy and tries to provide a practical model for its successful implementation. In this regard, business clusters in rail cars phase, are considered as a central element of the study and then through the most appropriate computational methods, significant parameters that play a key role in the success of the co-branding in the rail cars industry are extracted and subsequently, The companies with co-branding potential are evaluated. Finally, the most suitable companies for this strategic alliance, have been chosen.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
سید حمید عمادی |
مهندسی صنایع-دانشگاه آزاد واحد اراک
محمدصادق حری |
مهندسی صنایع-دانشگاه آزاد اراک
زهرا دلشاد |
مدیریت صنعتی-دانشگاه آزاد واحد یزد
نشانی اینترنتی
http://barresybazargani.itsr.ir/article_38354_0565d87b37e0a5f75a63e3114300a9ea.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/642/article-642-2306229.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات