این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 26 آذر 1404
نامه آموزش عالی
، جلد ۶، شماره ۲۴، صفحات ۱۳۳-۱۵۷
عنوان فارسی
بومیسازی شاخصهای نظام ارزیابی عملکرد دانشگاه پیام نور براساس مدل کارت امتیازی متوازن
چکیده فارسی مقاله
چکیده: در طی سالهای اخیر، دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه باز و از راه دور کشور توانسته است که گامهای زیادی را در عرصه آموزش و توسعه منابع انسانی بردارد. به منظور ارتقای شاخصهای مطرح برای توسعه این دانشگاه و همچنین بهبود برنامهریزیهای آتی، ارزیابی عملکرد این دانشگاه، امری ضروری است. هدف اصلی این مقاله، شناسایی و اولویتبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد دانشگاه مذکور است که با بهره گیری از روش تحقیق پیمایشی و با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن تحقق مییابد. این ارزیابی روی پاسخهای حاصل از پرسشنامه توزیع شده بین 42 نفر از اعضای جامعه آماری مورد مطالعه، یعنی مدیران ستادی و صف این دانشگاه، صورت میپذیرد. نتایج حاصل از این تحقیق مؤید آن است که شاخصهای مربوط به میزان اشتغال دانشآموختگان، میزان اعتبارات جذب شده از بودجه سالانه دولت، نسبت فرآیندهای آموزش الکترونیک به کل فرآیندها و میزان استفاده از فنّاوری اطلاعات در انجام فرآیندها، بیشترین اولویت را دارند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Localization of the Indices of Performance Evaluation System Based on the Balanced Scorecard in Payame Noor University
چکیده انگلیسی مقاله
Abstract: In the recent years, Payamenoor University as the greatest open and distance learning university in Iran could improve its education and human resources development. In order to promote the development indicators in this university as well as improving the future plans, performance assessment is essential. The main goal of this paper is recognizing and prioritizing the indicators which can be used with the survey method and the balanced score card technique based on the responses of the 42 questionnaires gathered from the line and staff managers of this university. The results of this research shows that the indicators of the employment of graduates, absorbed credit by annual governmental credit, the ratio of the E-learning process to all the processes and applying the information technology in processess have the highest priority among all the indicators.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
رکسانا فکری |
استادیار رشته مهندسی صنایع، بخش فنی و مهندسی، دانشگاه پیام نور
احمد علمشاهی |
کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور
علی اکبر احمدی | ali akbar
دانشیار گروه مدیریت دانشگاه پیام نور
نشانی اینترنتی
http://journal.sanjesh.org/article_14870_22c6c00d082979bf189069f3f868d0ce.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1278/article-1278-231344.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات