این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 2 دی 1404
مدیریت سازمان های دولتی
، جلد ۸، شماره ۲ (پیاپی ۳۰)، صفحات ۸۱-۹۸
عنوان فارسی
همراستایی بازاریابی داخلی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمانها
چکیده فارسی مقاله
هدف از این تحقیق تعیین عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی سازمانهای بازرگانی جهت ارتقای سطح کیفی فعالیتهای آنها در فضای مجازی از طریق ارائه یک مدل علمی است که همراستای استراتژیهای کلان (سطح بنگاه) سازمان باشد. این تحقیق بدنبال پاسخ به این سوال است که چگونه میتوان برنامههای بازاریابی الکترونیکی مورد استفاده در سازمانهای بازرگانی برخط را با استراتژیهای سطح بنگاه سازمان همراستا نمود که به افزایش موفقیت سازمان منجر شود. روشهای تحقیق بکارگرفتهشده در این تحقیق شامل روش مرور سیستماتیک جهت مطالعه و دسته بندی مطالعات، فراتحلیل جهت کدگذاری مدلها و پارامترهای استخراج شده، رویش نظریهها جهت تعیین پارامترهای موثر و مورد نیاز برای ساختن مدل با استفاده از نرم افزار SPSS و روش فراتلفیق برای یافتن رابطه بین 11 پارامتر منتخب نهایی در جهت ساخت مدل و نظریهپردازی با استفاده از نرم افزار میکمک است. نتیجه تحقیق نشان داد که همسویی بازاریابی الکترونیکی و استراتژیهای کلان سازمان ضروری است و مدلی برای منظور ارایهگردید.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Internal E-Marketing Alignment with total corporate strategy in Business Organization
چکیده انگلیسی مقاله
The aim of this research is to determine the influential factors on electronic marketing of commercial organizations for improving the quality of their activity in the cyberspace through presenting a scientific model which is aligned with the corporate strategies of the organizations. This research is going to answer this question that being aligned the E-marketing plans with corporate strategies in online commercial organizations how much can culminate they to the success. In the research we use quality research methods including the systematic review for study and classification of the studies, meta-analysis for coding models and extracted parameters and the grounded theories for determining influential and required parameters for making a model using SPSS software. We use meta-synthesis method for finding the relations among elected parameters in creating a model and theorization in which we use the MICMAC software. The results of this research showed that the alignment between electronic marketing and corporate strategies of the organization is necessary. To achieve this goal we presented a model.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
محسن رضایی |
دانشجوی دوره دکتری و عضو هیت علمی دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
علیرضا علی احمدی |
استاد گروه مهندسی پیشرفت و مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت، تهران، ایران
میرزا حسن حسینی |
دانشیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام نور، تهران استاد گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
محمدتقی امینی |
استاد گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
نشانی اینترنتی
http://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_6406_e72bfc366fcf46f91af49849281b995c.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات