این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران
، جلد ۳۰، شماره ۱۸۵، صفحات ۲۰۹-۲۱۰
عنوان فارسی
اصلاحیه : رابطه نگرش مذهبی با رفتار جامعه پسند با توجه به نقش میانجی همدلی و نوع دوستی در دانشجویان پرستاری و پزشکی
چکیده فارسی مقاله
اصلاحیه : رابطه نگرش مذهبی با رفتار جامعه پسند با توجه به نقش میانجی همدلی و نوع دوستی در دانشجویان پرستاری و پزشکی مهدی حسنوند عموزاده1 عبدالزهرا نعامی2 مهناز مهرابی زاده هنرمند2 سودابه بساک نژاد3 ایوب اسدی4 نعمت اله سنایی نسب4 مولف مسئول: مهدی حسنوند- تهران: دانشگاه پیام نور، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی m.amouzade@gmail.comE-mail: 1. مربی، گروه روان شناسی و علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران 2. استاد، گروه روانشناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران 3. دانشیار، گروه روانشناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران 4. دانشجوی دکتری روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران در مقاله فوق که در شماره 182 اسفند 1398 در دوره 29 این نشریه منتشر شده بود، ترتیب اسامی نویسندگان، اصلاح گردید.
کلیدواژههای فارسی مقاله
اصلاحیه،اصلاحیه،اصلاحیه
عنوان انگلیسی
Correction to: Relationship between Religious Attitude and Prosocial Behavior Considering the Mediating Role of Empathy and Altruism in Nursing and Medical Students
چکیده انگلیسی مقاله
Correction to: Relationship between Religious Attitude and Prosocial Behavior Considering the Mediating Role of Empathy and Altruism in Nursing and Medical Students Abdolzahra Naami1, Mahnaz Mehrabizadeh Honarmand1, Soodabeh Bassak Nejad2, Mahdi Hassanvand Amouzadeh3, Auob Asadi4 Nematollah Sanaeenasab4, 1 Professor, Department of Psychology, Faculty of Education and Psychology, Shahid Chamran University of Ahvaz, Ahvaz, Iran 2 Associate Professor, Department of Psychology, Faculty of Education and Psychology, Shahid Chamran University of Ahvaz, Ahvaz, Iran 3 Psychology Instructor, Department of Psychology, Faculty of Psychology and Education, Payame Noor University, Tehran, Iran 4 PhD Student in Psychology, Department of Psychology, Shahid Chamran University of Ahvaz, Ahvaz, Iran In the article published in volume 29, issue 182, 2020, the order of authors was not correct which is now corrected.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
erratum,erratum,erratum
نویسندگان مقاله
مهدی حسنوند عموزاده | Mahdi Hassanvand Amouzadeh
Psychology Instructor, Department of Psychology, Faculty of Psychology and Education, Payame Noor University, Tehran, Iran
مربی، گروه روان شناسی و علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
عبدالزهرا نعامی | Abdolzahra Naami
Professor, Department of Psychology, Faculty of Education and Psychology, Shahid Chamran University of Ahvaz, Ahvaz, Iran
استاد، گروه روانشناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران
مهناز مهرابی زاده هنرمند | Mahnaz Mehrabizadeh Honarmand
Professor, Department of Psychology, Faculty of Education and Psychology, Shahid Chamran University of Ahvaz, Ahvaz, Iran
استاد، گروه روانشناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران
سودابه بساک نژاد | Soodabeh Bassak Nejad
Associate Professor, Department of Psychology, Faculty of Education and Psychology, Shahid Chamran University of Ahvaz, Ahvaz, Iran
دانشیار، گروه روانشناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران
ایوب اسدی | Auob Asadi
PhD Student in Psychology, Department of Psychology, Shahid Chamran University of Ahvaz, Ahvaz, Iran
دانشجوی دکتری روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران
نعمت اله سنایی نسب | Nematollah Sanaeenasab
PhD Student in Psychology, Department of Psychology, Shahid Chamran University of Ahvaz, Ahvaz, Iran
دانشجوی دکتری روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران
نشانی اینترنتی
http://jmums.mazums.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-10226-7&slc_lang=other&sid=1
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/119/article-119-2431408.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
other
موضوعات مقاله منتشر شده
روانشناسی
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی-کامل
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات