این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش های مدیریت منابع سازمانی، جلد ۱، شماره ۳، صفحات ۵۵-۷۹

عنوان فارسی مفهوم پردازی کارکردهای ترفیع کارآفرینانه مبتنی بر تبلیغات کلامی در فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری
چکیده فارسی مقاله مفهوم پردازی کارکردهای ترفیع کارآفرینانه مبتنی بر تبلیغات کلامی در فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری چکیده ترفیع کارآفرینانه به مثابه یکی از کارکردهای بازاریابی کارآفرینانه در معرفی و پیشبرد محصولات براساس روش های خلاقانه و کم هزینه می باشد. تبلیغات کلامی در گستره پیشبرد خدمات جایگاه برجسته ای در ترفیع کارآفرینانه دارد. نوآوری این تحقیق شناسایی، تبیین و مفهوم پردازی کارکردهای تبلیغات کلامی در صنعت بیمه و به طور خاص بیمه عمرو سرمایه گذاری است. رویکرد مورد استفاده در پژوهش از نوع کیفی و در قالب استراتژی پژوهش موردی مرکب می باشد که در آن از منابع متنوع اطلاعاتی از جمله مطالعات اسنادی و مصاحبه های نیمه ساختار یافته با 20 تن از افراد فعال و متخصص جامعه آماری در 12 شرکت بیمه خصوصی بهره گرفته شده است. یافته های تحقیق حاکی از آنست که کارکردهای تبلیغات کلامی در فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری شامل 5 تم، 7 زیرمؤلفه و 22 گویه می باشد. این تم ها شامل ارتباط میان فردی، قابلیت انتشار، تأثیرگذاری، انتشار گسترده و عدم کنترل کامل می باشد که در شرکتهای مختلف تفاسیر گوناگون به خود می گیرند. کلمات کلیدی مقاله: ترفیع کارآفرینانه، تبلیغات کلامی، بیمه عمر و سرمایه گذاری، فروش بیمه، مفهوم پردازی
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Conceptualization of Entrepreneurial Promotion Functions Based on Buzz Marketing in Universal Life Insurance Sale
چکیده انگلیسی مقاله Entrepreneurial Promotion is one of the functions of entrepreneurial marketing in introducing and promoting products based on cheap and creative methods. Buzz Marketing has an important position in entrepreneurial promotion. The purpose of this study is to identify and conceptualize the functions of Buzz Marketing in insurance industry and specifically Universal Life Insurance. Analysis of deep interview sessions with 20 Relation Public and/or Life Insurance managers of 12 private insurance companies through qualitative content analysis of elements indicate that Buzz Marketing in Universal Life Insurance is made up of 5 elements,7 sub-elements and 22 items. These elements include Interpersonal Communication, Newsworthiness, Stickiness, Exponential Spreading, No Total Control that has varied meanings in different companies.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله مهران رضوانی |
دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تهران (Tehran university)

زینب یزدان پناه |
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تهران (Tehran university)


نشانی اینترنتی
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات