این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش های نوین روانشناختی، جلد ۱۰، شماره ۴۰، صفحات ۴۹-۷۲

عنوان فارسی نقش ذهن آگاهی، تنظیم هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش‏بینی‌ پیشرفت تحصیلی دانش‏آموزان دختر پایه دوم متوسطه
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Role of Mindfulness, Emotional Regulation and Perceived Social Support in the Prediction of Academic Achievement among Second Grade High school Female Student
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله فرنگ رحمتی |


الهه غفاری |



نشانی اینترنتی http://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_4685_746.html
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1434/article-1434-246411.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات