این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
Journal of Advances in Medical Education and Professionalism، جلد ۹، شماره ۴، صفحات ۲۴۷-۲۴۸

عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Medical students’ perspective on “Barriers of critical thinking in medical students’ curriculum from the viewpoint of medical education experts: A qualitative study”
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله SULTAN FAROOQ |
Barts and London School of Medicine and Dentistry, London, UK

LABIB SYED |
Barts and London School of Medicine and Dentistry, London, UK

AQIB YASEEN |
Barts and London School of Medicine and Dentistry, London, UK

SAFWAN UMAR |
Barts and London School of Medicine and Dentistry, London, UK

YUSIF SHAKANTI |
Barts and London School of Medicine and Dentistry, London, UK

HUMAYUN RAJA |
Barts and London School of Medicine and Dentistry, London, UK


نشانی اینترنتی https://jamp.sums.ac.ir/article_47827_794a6ce2bd974b73374afe944b4f14fd.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات