این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
Journal of Advances in Medical Education and Professionalism، جلد ۹، شماره ۳، صفحات ۱۸۷-۱۸۸

عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی A student’s perspective on the effectiveness of strategies to overcome barriers of critical thinking in medical students’ curriculum
چکیده انگلیسی مقاله We read and appreciated the article by Kasalaei et al. titled 'Barriers of critical thinking in medical students' curriculum from the viewpoint of medical education experts: A qualitative study' . As current medical students at King’s College London, we would like to discuss how our medical school has addressed some of the barriers mentioned and has consequently enhanced our critical thinking skills.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Student, Critical thinking, Curriculum

نویسندگان مقاله KHULAT SAQI |
Medical School, Faculty of Life Sciences and Medicine, King’s College London, London, UK

SAMINEH YOUSEFI |
Medical School, Faculty of Life Sciences and Medicine, King’s College London, London, UK

ZOYA MEHDI |
Medical School, Faculty of Life Sciences and Medicine, King’s College London, London, UK

LAILA HAZARA |
Medical School, Faculty of Life Sciences and Medicine, King’s College London, London, UK


نشانی اینترنتی https://jamp.sums.ac.ir/article_47350_ab3d2e1f0d673265f90b254f8e807a40.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات