این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 18 آذر 1404
Journal of Advances in Medical Education and Professionalism
، جلد ۹، شماره ۲، صفحات ۱۲۵-۱۲۶
عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Practicing procedural skills in clinical settings: A medical student’s perspective
چکیده انگلیسی مقاله
We read with great interest ‘Exploring undergraduate medical students’ perception of learning procedural skills and its outcomes in clinical settings’ (1) as third year medical students at King’s college London. Graduates are expected to show competence in 32 core practical skills and procedures in accordance with the GMC guidelines (2). We would like to share our experience with practicing procedural skills and make suggestions to help bridge the gap between learning and skill acquisition in a hospital to improve medical education.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
portfolio, Logbook, Simulated practice, Clinical Skills, Procedures
نویسندگان مقاله
ZOYA MEHDI |
Medical School, Faculty of Life Sciences and Medicine, King’s College London, London, UK
LAILA HAZARA |
Medical School, Faculty of Life Sciences and Medicine, King’s College London, London, UK
KHULAT SAQI |
Medical School, Faculty of Life Sciences and Medicine, King’s College London, London, UK
SAMINEH YOUSEFI |
Medical School, Faculty of Life Sciences and Medicine, King’s College London, London, UK
نشانی اینترنتی
https://jamp.sums.ac.ir/article_47347_7d69cb0f421f8822c66771ef9bd4c741.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات