این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
Journal of Advances in Medical Education and Professionalism، جلد ۹، شماره ۱، صفحات ۶۱-۶۲

عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی A new method of recording attendance improves the academic performance of medical students: Student Response
چکیده انگلیسی مقاله We appreciate the research conducted by Mondal et al. (1) which explored how a new attendance system, students’ engagement during the collection of attendance (SEdCA), could be utilised to improve examination performance in medical students based in India. They found that participating in SEdCA improved anatomy test scores in 63 out of 93 students. They investigated how SEdCA couldbe repurposed outside of taking attendance and we commend the authors for this contribution tomedical education.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله KAMAL DEWAN |
Barts and the London School of Medicine and Dentistry, Garrod Building, Turner Street, Whitechapel, London, E1 2AD, United Kingdom

NAZIFA BEGUM |
King’s College London, Guy’s Campus, Great Maze Pond, London SE1 1UL, United Kingdom

INAAM MUNEER MIAN |
Barts and the London School of Medicine and Dentistry, Garrod Building, Turner Street, Whitechapel, London, E1 2AD, United Kingdom

RAMEEZ SHAHZAD |
King’s College London, Guy’s Campus, Great Maze Pond, London SE1 1UL, United Kingdom

SAKERIYA FARAH |
Barts and the London School of Medicine and Dentistry, Garrod Building, Turner Street, Whitechapel, London, E1 2AD, United Kingdom


نشانی اینترنتی https://jamp.sums.ac.ir/article_47210_6b54ee1654d2e9c58079d1faf015d5f0.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات