این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش در آموزش علوم پزشکی، جلد ۱۳، شماره ۲، صفحات ۱-۳

عنوان فارسی تأثیرات همه گیری کووید ۱۹ بر ارزیابی دانشجویان پزشکی: دیدگاه دانشجویی
چکیده فارسی مقاله آموزش و ارزیابی برنامه درسی پزشکی تحت تأثیر بحران جهانی کووید 19 قرار گرفته است. ارزیابی الکترونیکی در طی بحران جهانی کووید 19 منجر به استرس و اضطراب در دانشجویان و مربیان پزشکی شده که در نظر گرفتن برخی از توصیه ها و راهکارها می تواند اضطراب و دلهره آنها را کاهش دهد.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله یادگیری الکترونیکی،پاندمی،کووید 19،ارزیابی،دانشجو ی پزشکی

عنوان انگلیسی Impact of COVID-19 pandemic on assessment of medical students: a student’s perspective
چکیده انگلیسی مقاله Teaching and assessment of medical curriculums affected by Covid-19 global crisis. e-assessment during Covid-19 global crisis leads to stress and anxiety in medical students and educators. some following solutions and recommendations can help to mitigate medical educators' and students' anxiety and apprehension.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله e-Learning,Pandemic,COVID-19, Assessment, Medical Student

نویسندگان مقاله منصور محسن آبادی | M Mohsenabadi
PhD student of Medical Education, Medical Education Department, School of Medicine, Tehran University of Medical Sciences, Tehran, Iran
دانشجوی دکترای آموزش پزشکی، گروه آموزش پزشکی، دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، تهران، ایران

سحر کرمی | S Karami
PhD student of Medical Education, Medical Education Department, School of Medicine, Tehran University of Medical Sciences, Tehran, Iran
دانشجوی دکترای آموزش پزشکی، گروه آموزش پزشکی، دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، تهران، ایران


نشانی اینترنتی http://rme.gums.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-940-1&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده تخصصی
نوع مقاله منتشر شده نامه به سردبیر
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات