این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
پژوهشنامه بیمه
، جلد ۳۰، شماره ۳، صفحات ۴۱-۶۰
عنوان فارسی
طراحی سنجۀ اندازهگیری ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در صنعت بیمه: پژوهش ترکیبی
چکیده فارسی مقاله
این پژوهش با هدف دستیابی به سنجۀ اندازهگیری ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در صنعت بیمه انجام شده است. چارچوب اولیۀ پژوهش از طریق مبانی نظری، تحقیقات انجامیافته و مراجعه به مدیران بازاریابی، کارشناسان و نخبگان در صنعت بیمه تدوین و اعتبار آن نیز از طریق مراجعۀ مجدد به خبرگان دراینزمینه مورد بررسی قرار گرفته است. در این پژوهش تحلیل مفهوم به روش آمیخته، در دو مرحله انجام پذیرفته است. در مرحلۀ اول (کیفی) پژوهشگر با استراتژی تئوری داده بنیاد و انجام مصاحبههای عمیق از مدیران بازاریابی، کارشناسان و نخبگان در صنعت بیمه به شناخت سنجهها دراینرابطه اقدام نموده و این کار تا اشباع دادهها ادامه یافت، سپس در مرحله دوم (کمّی) این سنجهها در معرض قضاوت جامعۀ آماری (مشتریان شرکت بیمۀ مورد بررسی در شهر تهران)، قرار گرفت و میزان اهمیت هریک از آنها مشخص گردید. نتایج نشان داد که ابعاد ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در صنعت بیمه شامل ارتباط با برند، عملکرد، قابلیت اعتماد، ارزش، دلبستگی و تصویر اجتماعی است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Designing Customer-Oriented Brand Equity Measurein Insurance Industry: Integrated Research
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
داود فیض |
دانشیار دانشگاه سمنان
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه سمنان (Semnan university)
مهدی دهقانی سلطانی | dehghani soltani
دانشجوی دکتری مدیریت بازاریابی بین الملل، دانشگاه سمنان
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه سمنان (Semnan university)
حسین فارسی زاده |
دانشجوی دکتری مدیریت بازاریابی بین الملل، دانشگاه سمنان
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه سمنان (Semnan university)
رسول غلام زاده |
مربی گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور
نشانی اینترنتی
http://jir.irc.ac.ir/article_13319_3a3dcd8f3797bda532492699758c708a.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1470/article-1470-250170.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات