این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
انرژی ایران
، جلد ۲۳، شماره ۴، صفحات ۱۲۵-۱۴۷
عنوان فارسی
عوامل موثر بر استفاده مشترکین برق از خدمات غیر حضوری: مطالعه موردی شرکت توزیع برق خوزستان
چکیده فارسی مقاله
خدمات غیر حضوری اهمیت زیادی دارد. کاهش هزینهها، صرفهجویی در زمان، و رضایتمندی از دلایل مهم این اهمیت هستند، به همین دلیل این تحقیق در پی شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر متقاعدسازی مشترکین شرکت توزیع برق خوزستان به استفاده از خدمات غیر حضوری بوده است. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع مطالعه پیمایشی است. تعداد 384 پرسشنامه قابل استفاده بین مشترکین شرکت توزیع برق خوزستان که به روش نمونهگیری تصادفی انتخاب شده بودند، جمعآوری شد. رتبهبندی شاخصهای هر عامل با استفاده از آزمون فریدمن انجام شد. نتایج نشان داد که برای مشتریان خانگی، صنعتی و عمومی، راهکار «قراردادن دستگاه کارتخوان سیار در اختیار مأمورین تشخیص»، برای مشتریان کشاورزی راهکار «درنظرگرفتن جایزه خوشحسابی و درج نام برنده در قبوض برق» و برای مشتریان تجاری راهکار «درنظرگرفتن تخفیف در قبوض برق در صورت پرداخت در طی مهلت پرداخت» بالاترین اولویت را به خود اختصاص دادهاند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
اولویتبندی، متقاعدسازی، خدمات غیر حضوری، شرکت توزیع برق خوزستان
عنوان انگلیسی
Factors Affecting on the Persuasion of Customers to Use Offline Services: Case of Khuzestan Electricity Distribution Company
چکیده انگلیسی مقاله
The purpose of this study is to identify and prioritize the factors affecting the persuasion of household, agricultural, industrial, general and commercial customers of Khuzestan Power Distribution Company to use non-attendance services. After interviewing experts and studying previous research in this field, a questionnaire consisting of 15 questions with a five-point Likert scale was distributed among 384 customers of Khuzestan Electricity Distribution Company who were selected by relative random sampling method. Friedman test was used to rank the indices of each factor. The result showed that for household, industrial and general customers, the solution of "making mobile card readers available to diagnostics agents" was the first priority. For agricultural and commercial customers, the solutions of "considering the prize for timely payment and inserting the winner's name in the electricity bills" and "Considering a discount on electricity bills if paid within the payment deadline" were the highest priority respectively. 1
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
Persuation, Offline Services, Khuzestan Electricity Distribution Company
نویسندگان مقاله
ادریس محمودی | Edris Mahmoodi
Shahid Chamran University of Ahvaz
دانشگاه شهید چمران اهواز
لاله سمائی | Laleh Smaei
Shahid Chamran University of Ahvaz
دانشگاه شهید چمران اهواز
نشانی اینترنتی
http://necjournals.ir/browse.php?a_code=A-10-2335-1&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
مدیریت انرژی، بهینه سازی و اصلاح الگوی مصرف
نوع مقاله منتشر شده
کاربردی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات