این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مطالعات آموزش و یادگیری، جلد ۳، شماره ۲، صفحات ۶۳-۸۳

عنوان فارسی بررسی ساختار عاملی، پایایی، روایی همگرا و روایی تشخیصی مقیاس سنجش روابط همگنان (PRQ)
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله روابط همگنان، ساختار عاملی، روایی، اختلال کمبود توجه/ فزون کنشی و اختلال سلوک،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله روابط همگنان,ساختار عاملی,روایی,اختلال کمبود توجه/ فزون کنشی و اختلال سلوک

نویسندگان مقاله راضیه طباییان |
دانشجوی دکتری روانشناسی دانشگاه اصفهان

شعله امیری |
دانشیارگروه روانشناسی دانشگاه اصفهان

حسین مولوی |
استاد گروه روانشناسی دانشگاه اصفهان


نشانی اینترنتی http://jsli.shirazu.ac.ir/article_209_15aa465bb96385efb8cf4bf3e94a790e.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات