این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مطالعات آموزش و یادگیری، جلد ۳، شماره ۱، صفحات ۱۳۱-۱۵۲

عنوان فارسی طراحی و اجرای برنامه‌ی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله‌ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله طراحی آموزشی، یادگیری موقعیتی، انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله طراحی آموزشی,یادگیری موقعیتی,انگیزش تحصیلی,پیشرفت تحصیلی

نویسندگان مقاله فخرالزمان نعیمی حسینی |
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیرازو دانشجوی دکتری برنامه ریزی آموزشی از دور دانشگاه پیام نور

حسین زارع |
دانشیار بخش روانشناسی دانشگاه پیام نور

محمود هرمزی |
استادیار بخش روانشناسی دانشگاه پیام نور

فرهاد شقاقی |
استادیار بخش روانشناسی دانشگاه پیام نور

محمدحسین کاوه |
استادیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز


نشانی اینترنتی http://jsli.shirazu.ac.ir/article_219_2806ef16fd5e637c4bac3923deb9012a.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات