این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 26 آذر 1404
مهارت آموزی
، جلد ۹، شماره ۳۵، صفحات ۱۰۱-۱۱۸
عنوان فارسی
چگونه توانستم «آموزش در شرایط پاندمی» را با کسب رضایتمندی بیشتر فراگیران بهبود ببخشم
چکیده فارسی مقاله
آموزش مجازی در مرکز تربیت مربی سال ها پیش از دوران کرونا آغاز شده بود. لکن تعداد فراگیران کلاس های مجازی بر خلاف تصور به نسبت تعداد حضوری ها نه تنها در خور توجه نبود بلکه نتیجه ی نهایی حاصل از اجرای کلاس های مجازی نیز بسیار کمتر از حد انتظار بود. کمبود تجربه های مانند شیوه ی متفاوت اداره ی کلاس، عدم توجه به قدرت بیان به شیوه ی برنامه رادیویی، در نظر نداشتن تفاوت های اساسی بین آموزش مجازی با آموزش حضوری، عدم درک متقابل فراگیر و مربی، حساسیت های بی مورد و مته به خشخاش گذاشتن ها، عدم صبوری و در انتظار زودبازده بودن کلاس و ... همگی باعث افت انتقال ( ارسال و دریافت مطالب) شده بود و در نهایت نارضایتی فراگیران و سرخوردگی مربیان مجازی را بدنبال داشت. در این اقدام پژوهی کاری که نگارنده اول انجام داده است مقایسه آماری سال های 97 -98 با سال های 99 -400 پس از اعمال یک سری تجربیات و بازخوردها بوده است که در عمل باعث افزایش تعداد فراگیران، نمره های بالای قبولی، رضایتمندی فراگیران از مربی و در نهایت به رضایتمندی در آموزش مجازی منجر شده است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
آموزش- مجازی - پاندمی - شبکه - نرم افزار
عنوان انگلیسی
How I was able to improve "pandemic education" by gaining more learner satisfaction
چکیده انگلیسی مقاله
Virtual training at the Instructor Training Center began years before the Covid-19. However, the number of learners of virtual classes, contrary to expectations, was not only insignificant in relation to the number of attendees, but also the final result of the implementation of virtual classes was much lower than expected. Lack of experiences such as different way of managing the classroom, not paying attention to the power of expression in the way of radio program, not considering the basic differences between virtual and face-to-face training, lack of mutual understanding between instructor and trainer, unnecessary sensitivity and Hair-splitting, impatience and waiting for the class to pay back quickly, etc., all caused a drop in transfer (sending and receiving content), and ultimately led to student dissatisfaction and frustration with virtual instructors. In this action research, the work done by the first author has been a statistical comparison of 2018-2019 with 2020-2021 after applying a series of experiences and feedback, which in practice increases the number of learners, high acceptance scores, learners' satisfaction with Instructor and ultimately leads to satisfaction in e-learning.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
Education - Virtual - Pandemic - Network - Software
نویسندگان مقاله
منصور باباخانی | MANSOUR BABAKHANI
IRAN-TVTO
آموزش فنی حرفه ای کشور
هاشم تن زده | HASJEM TANZADEH
IRAN-TVTO
آموزش فنی حرفه ای کشور
نشانی اینترنتی
http://faslnameh.irantvto.ir/browse.php?a_code=A-10-239-1&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
کیفی
نوع مقاله منتشر شده
مقاله اقدام پژوهی (کاربردی)
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات