این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 26 آذر 1404
مهارت آموزی
، جلد ۸، شماره ۳۰، صفحات ۱۰۱-۱۲۰
عنوان فارسی
شناسایی پارامترهای موثر بر بازاریابی الکترونیکی در کسب و کار الکترونیک با استفاده از الگور یتم های درخت تصمیم
چکیده فارسی مقاله
بازاریابی الکترونیکی به عنوان بازاریابی محصولات و خدمات با استفاده از کانالهای دیجیتالی توصیف شده است که این تعریف به روند استفاده از تکنولوژیهای دیجیتالی برای به دست آوردن مشتریان و ایجاد ترجیحات مشتری، تبلیغ نام تجاری، حفظ مشتریان و افزایش فروش توسعه یافته است. هدف پژوهش حاضر شناسایی پارامترهای موثر بر بازاریابی الکترونیکی در کسب و کار الکترونیک با استفاده از الگور یتم های درخت تصمیم می باشد. این پژوهش با استفاده از تکنیک های داده کاوی نظیر ) (C&R Tree و) (Chaid و) (C5.0 در سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان خوگر با بررسی بازاریابی الکترونیکی و عوامل مرتبط با آن نظیر شاخصهای سهولت، سودمندی، اعتماد، درک ریسک ها، فرهنگ دیجیتالی مصرف کننده، مسئولیت پذیری، تأثیر محیط دیجیتالی، تبلیغات دهان به دهان و پیشنهاد و انتقاد تولیدات و محصولات به عنوان ورودیها و شاخص بازاریابی الکترونیکی به عنوان خروجی مورد ارزیابی قرار گرفت و برآورد دقت مدلها در دو وضعیت آموزش و آزمایش معین شد که روش (Chaid Tree) روش مطلوب تری را نسبت به بقیه روشها به همراه دارد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
بازاریابی الکترونیک، کسب و کار الکترونیک، الگوریتم های درخت تصمیم،داده کاوی
عنوان انگلیسی
Identifying the parameters affecting e-marketing in e-business using decision tree algorithms
چکیده انگلیسی مقاله
E-marketing is defined as the marketing of products and services using digital channels, which is defined as the process of using digital technologies to gain customers and create customer preferences, promote the brand, retain customers and increase sales. The aim of this study is to identify the parameters affecting e-marketing in e-business using decision tree algorithms. This study examines electronic data mining techniques such as C&R Tree, Chaid and C5.0 in Khogar Furniture online store by examining electronic marketing and related factors such as convenience, usefulness, trust, risk perception, digital culture of consumption. Responsibility, impact of digital environment, word of mouth and suggestion and criticism of products as inputs and e-marketing index as output were evaluated and the accuracy of the models was determined in two modes of training and testing. The Chaid Tree method was determined. It has a more favorable method than other methods.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
Keywords, e-marketing, e-business, decision tree algorithms, Data analysis
نویسندگان مقاله
پژمان زنگیان | pezhman zangian
irantvto
گروه فنآوری اطلاعات و مهندسی سیستم ها ، دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایران
نشانی اینترنتی
http://faslnameh.irantvto.ir/browse.php?a_code=A-10-186-1&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
آمیخته ( کمی و کیفی )
نوع مقاله منتشر شده
مقاله علمی پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات