این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 27 آذر 1404
مهندسی و مدیریت انرژی
، جلد ۱۱، شماره ۲، صفحات ۷۰-۸۱
عنوان فارسی
تخصیص بهینۀ پارکینگهای شارژ خودروهای برقی در سیستم توزیع با در نظر گرفتن الگوی ترافیک شهری
چکیده فارسی مقاله
پارکینگهای شارژ خودروهای برقی بهدلیل تجمیع تعداد زیادی از خودروها میتوانند امکان بهرهگیری مناسب از ظرفیت باتری خودروها را فراهم کنند. با این حال، مکان و اندازۀ این پارکینگها، روی وضعیت شبکۀ توزیع تأثیرگذار خواهد بود. در این تحقیق، مدلی بر اساس برنامهریزی خطی آمیخته با عدد صحیح (MILP) برای مکانیابی و تعیین ظرفیت بهینۀ پارکینگهای خودروهای الکتریکی با در نظر گرفتن قیود شبکۀ توزیع و الگوی حرکت خودروها بین نواحی مختلف شهری پیشنهاد شده است. در مدل مورد نظر، اهداف سفرها، تعداد خودروها و زمان ورود و خروج آنها در نواحی مختلف با توجه به نوع سفر در نظر گرفته میشوند. محدودیتهای شبکۀ توزیع نیز با استفاده از معادلات خطیشدۀ پخش بار لحاظ میگردند. هدف این مدل، حداکثرسازی سود مالکان پارکینگهاست. مدل مورد نظر در یک سیستم توزیع با 37 شین که شامل چهار ناحیۀ مختلف از نظر نوع سفر خودروها میباشد، پیادهسازی شده است. نتایج بهدستآمده، کارایی مدل پیشنهادی برای مکانیابی پارکینگهای شارژ خودروهای برقی را نشان میدهد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
الگوی ترافیکی، تبادلات پارکینگها، جایابی پارکینگها، خودروهای برقی، چندناحیهای
عنوان انگلیسی
Optimal Allocation of Electric Vehicles' Parking Lots in Distribution Systems Considering Urban Traffic
چکیده انگلیسی مقاله
Parking lots for Electric Vehicles (EVs) can pave the way for a better utilization of EVs' battery capacity due to the large number of EVs. However, the location and size of parking lots will affect the condition of the distribution network. In this paper, a mixed-integer linear programming (MILP) model is proposed for locating and determining the optimal capacity of EVs' parking lots while considering the constraints of distribution network and the traffic patterns of different urban areas. In the proposed model, the purpose of trips, the number of EVs', and their arrival and departure time in different areas are considered. Distribution network constraints are also taken into account by using linearized load flow equations. The objective of the model was maximizing the profit of parking owners. The model was implemented in a distribution system with 37 buses which covered four different areas in terms of EVs' travel type. The results showed the effectiveness of the proposed model for locating EVs' parking lots.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
Location of Parking Lots, Multi-zone, Parking Lots Interactions, Plug-in Electric Vehicle (PEV), Traffic Patterns
نویسندگان مقاله
حمید اصغری راد | hamid asghari rad
Department of Electrical and Computer Engineering, Babol Noshirvani University of Technology
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
میثم جعفری نوکندی | meysam Jafari Nokandi
Department of Electrical and Computer Engineering, Babol Noshirvani University of Technology
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
سید مهدی حسینی | seyed mehdi Hosseini
Department of Electrical and Computer Engineering, Babol Noshirvani University of Technology
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
نشانی اینترنتی
http://energy.kashanu.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-2281-1&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
مهندسی برق
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات