این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، جلد ۲۳، شماره ۳، صفحات ۱۱۹-۱۳۹

عنوان فارسی بازاریابی خدمات کتابخانه برای جذب نسل‌نت
چکیده فارسی مقاله در این مقاله، نقش بازاریابی خدمات کتابخانه در جذب نسل جدید کاربران بررسی می‌شود. بررسی مروری متون و منابعی که به کاربردپذیری خدمات کتابخانه‌ها پرداخته‌اند، حاکی از این است که هرچند کتابخانه‌ها دیگر امتیاز انحصار منابع اطلاعاتی را در اختیار ندارند، با این همه باید به ارائه خدمات ارزش افزوده خود بپردازند. بنابراین می‌توانند اصول کلاسیک بازاریابی را برای جذب نسل‌های جدید کاربران و ارائه خدمات بهتر به آنها به‌کار گیرند. این مقاله، سپس با درک کاربران و «بافت‌های» آنها، راهبردهای ارزشی‌ را برای بازاریابی کتابداران و منابع کتابخانه‌ای پیشنهاد می‌دهد.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Marketing library services to the Net Generation
چکیده انگلیسی مقاله This paper aims to examine the role of marketing to new generations of library users. The paper reviews classical marketing texts and current user studies for applicability to library service. The paper finds that libraries can apply classic marketing principles to attract and better serve new generations of users. Although libraries no longer have a monopoly on information sources, libraries do offer value-added services. By understanding the users and their contexts, the paper proposes various strategies of value to market librarians and library resources.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله نادیا حاجی عزیزی | nadia haji azizi



نشانی اینترنتی http://jipm.irandoc.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-1-25&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1504/article-1504-252606.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده کتابداری و اطلاع رسانی
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات