این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 21 آذر 1404
کاوش های مدیریت بازرگانی
، جلد ۶، شماره ۱۲، صفحات ۷۵-۱۰۰
عنوان فارسی
بررسی رابطه بین وفاداری به برند و تبلیغات توصیهای الکترونیک در شبکههای اجتماعی
چکیده فارسی مقاله
شبکههای اجتماعی به عنوان شکل نوینی از اجتماعات پرطرفدار و پرکاربرد، خصوصاً در میان ایرانیان، به عنوان مکانی برای تبادل نظرات، علایق و ترجیحات شخصی با دوستان محسوب میشوند و کارکردی دو سویه دارند: از یک طرف برای صاحبان برندها این امکان را فراهم میکنند که بتوانند به بیشترین تعداد از مشتریان (بالقوه و یا بالفعل) خود دست یابند و از طرف دیگر کاربران نیز فعالانهتر در این عرصه حاضر شده و با مشارکت در تبلیغات توصیهای الکترونیک، به بیان نظرات، تجربیات و علاقهمندیهای خود بپردازند و نقشی پررنگ در انتخاب آگاهانه یخود و دیگران ایفا کنند. هدف این پژوهش یافتن ارتباطی منطقی میان و فاداری به کالاها و خدمات از یکسو و مشارکت در تبلیغات توصیهای الکترونیک و هویتیابی افراد از طریق برندهای خاص (برند آدیداس در تحقیق حاضر) از سوی دیگر است. مدل ارائه شده در تحقیق به تبیین همین فرآیند میپردازد. نتایج این پژوهش نشان داد که یک ارتباط مثبت و معنادار میان وفاداری به برند و مشارکت در تبلیغات توصیهای الکترونیک و هم چنین هویتیابی از طریق برند وجود دارد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
The relationship between brand loyalty and advertising Electronic Word of Mouth Marketing on Social Networks
چکیده انگلیسی مقاله
Social networks as the new popular form and widely used communities, especially among Iranian users is a chance for exchanging ideas, interests and Personal preferences with friends. and it provides the possibility to access the largest number of customers (potential or actual) for all users, the owners of the Brands and social network members participate in electronic word of mouth more actively and have more effective role to make an informed choice by themselves and others, without needing the place. The purpose of this study was to find a logical relationship between brand loyalty on the one hand and participation in electronic word of mouth on social networks and self-identification through brands (Adidas in present study) on the other hand. Also the model of this study explains this process. The results showed a significant positive correlation between brand loyalty and participation in electronic word of mouth on social networks and brand identification through there.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
امیر خانلری |
استادیار دانشکده ی مدیریت، دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
صحرا زمانیان |
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت رسانه، دانشکده ی مدیریت، دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
نشانی اینترنتی
http://bar.yazd.ac.ir/article_531_129.html
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1522/article-1522-253742.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات