این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
کاوش های مدیریت بازرگانی
، جلد ۶، شماره ۱۱، صفحات ۵۳-۸۴
عنوان فارسی
الگوی توسعه تجارت الکترونیک بر وضعیت شرکت های تولید کننده لوازم خانگی
چکیده فارسی مقاله
سازمانها در زمینه توسعه تجارت الکترونیکی خود بسیار متفاوت عمل میکنند. لذا لازم است عواملی که بر توسعه تجارت الکترونیک اثر دارند شناسایی و با تجزیه و تحلیل آنها برنامه ریزی مناسبی برای کنترل و استفاده از این عوامل برای سازمانها ترسیم گردد. هدف اصلی تحقیق حاضر"بررسی وضعیت عوامل موثر بر توسعه تجارت الکترونیک در شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی"بوده و بدین ترتیب سوال اصلی تحقیق این است که: چه عواملی در توسعه تجارت الکترونیک در شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی نقش دارند؟ یافتههای تحقیق حاکی از آن است که عوامل محیطی، سازمانی و ویژگیهای مدیریتی بر توسعه تجارت الکترونیک در سازمان نقش دارند. و این عوامل میتواند نقش پررنگتری نیز در توسعه تجارت الکترونیک در آینده داشته باشد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
surveying the factors that affect electronic commerce in appliance industry
چکیده انگلیسی مقاله
Organizations differ significantly in their inclination to deploy E-Commerce (EC). It is necessary to determine the effectiveness factors in organizational inclination to deploy EC, then by analyzing them help the firms design appropriate interventions in order to control it. The basic purpose of this research is ,surveying the factors that affect electronic commerce in appliance industry . So, the main question of the research was: Which factors influence the developing of electronic commerce in appliance industry? Based on the results of this research, environmental and organizational factors and managerial characteristics can affect developing of e_commerce, which strongly affect developing of e_commerce in appliance industry in the future.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
الهه تقوی شوازی | taghavi shavazi
استادیار دانشگاه یزد
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه یزد (Yazd university)
پرویز احمدی |
دانشیار دانشگاه تربیت مدرس
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تربیت مدرس (Tarbiat modares university)
سید حمید خداداد حسینی | seyed hamid khodadad hosseini
دانشیار دانشگاه تربیت مدرس
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تربیت مدرس (Tarbiat modares university)
نشانی اینترنتی
http://bar.yazd.ac.ir/article_523_128.html
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1522/article-1522-253748.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات