این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 21 آذر 1404
کاوش های مدیریت بازرگانی
، جلد ۴، شماره ۷، صفحات ۱-۱۹
عنوان فارسی
ارائه مدلی برای تبیین اثرعوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی درکشور (مطالعه موردی: موسسه مالی واعتباری مهر)
چکیده فارسی مقاله
مطالعه حاضر با هدف بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان خدمات بانکی با استفاده از رویکرد جدید اندازهگیری همزمان کیفیت خدمات و عوامل پشتیبان خلق ارزش برای مشتری صورت گرفته است. دادههای میدانی مورد نیاز در این تحقیق با استفاده از یک پرسشنامه جامع جمعآوری شده است. نمونه اولیه این پرسشنامه براساس مبانی نظری تهیه و پس از بررسی و تایید توسط خبرگان، به صورت هدفمند توسط بیش از 1000 نفر از مشتریان موسسه مالی و اعتباری مهر تکمیل شده است. نتایج بدست آمده از آزمون مدلیابی معادلات ساختاری حاکی از آنست که هم عوامل کیفیت خدمات و هم عوامل پشتیبان خلق ارزش بر روی رضایت مشتریان خدمات بانکی اثر مثبت و معناداری داشته اما اثر عوامل پشتیبان خلق ارزش از اثر عوامل کیفیت خدمات بالاتربوده است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
A model for Explaining service quality and value proposition effects on bank customer satisfaction Case study: Mehr Finance and Credit institution
چکیده انگلیسی مقاله
This study investigated factors affecting customer satisfaction in banking services using the new approach to measurement of service quality and value proposition simultaneously. In this study, the authors perform a review of the set of attributes which are capable of being incorporated in the measure of customer satisfaction in Mehr Finance and Credit institution. Later, the possibility is posed of grouping these attributes into dimensions of quality, proceeding to value various alternative structures by means of confirmatory factor analysis methodology and testing their reliability and validity. The findings from this study reveal that service quality in Mehr Finance and Credit institution has a two-factor structure: Value proposition quality and Service delivery quality.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
مهرداد استیری |
دانشجوی دکتری مدیریت، دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
فرشید حسینی |
دانشجوی دکتری مدیریت، دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
حمیدرضا یزدانی |
دانشجوی دکتری مدیریت، دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
مجید قلی پور |
دانشجوی دکتری مدیریت، دانشگاه آزاد
حمزه رایج |
دانشجوی دکتری مدیریت، دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
نشانی اینترنتی
http://bar.yazd.ac.ir/article_171_72.html
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1522/article-1522-253773.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات