این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
کاوش های مدیریت بازرگانی
، جلد ۳، شماره ۶، صفحات ۱-۲۲
عنوان فارسی
ارتباط ابعاد ارزش ویژهی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE
چکیده فارسی مقاله
مدیریت برند یکی از ابزارهای کارآمد در دست مدیران بازاریابی در خصوص تدوین استراتژیها و برنامه های بازاریابی است. ارزیابی برند با استفاده از مفهوم ارزش ویژهی برند امکان پذیر است. عواملی چون کیفیت ادراک شده، تمایل به پرداخت قیمت بالاتر، محبوبیت برند، منحصر به فرد بودن و... ابعاد تشکیلدهندهی ارزش ویژهی برند هستند. نگارندگان این مقاله سعی در آزمودن ارتباط میان ارزش ویژهی برند و عملکرد شرکت داشته و در جهت رسیدن به این مهم، بازار رقابتی بیمهی بدنه را برای آزمون فوق انتخاب کردهاند. برای انجام این پژوهش، از ضریب همبستگی میان ارزش ویژهی برند از دیدگاه مشتریان و تعداد بیمهی بدنه فروش رفته شرکتهای بیمه استفاده شده است. در خروجی کار، ارتباط بالای ارزش ویژهی برند و عملکرد شرکت (فروش) مشاهده شد. این امر به معنای آن است که شرکت های بیمه ای که از ارزش ویژهی بالاتری در ذهن مشتریان برخوردارند، عملکرد بهتری نیز داشته اند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
علی مروتی |
استادیار گروه مدیریت، دانشگاه یزد
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه یزد (Yazd university)
محمدکاظم کشور شاهی | mohammad kazem keshvar shahi
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز (Islamic azad university of tehran central)
مهسا رستگار |
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز (Islamic azad university of tehran central)
نشانی اینترنتی
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات