این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 6 دی 1404
مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
، جلد ۱۷، شماره ۳، صفحات ۲۳۹-۲۴۰
عنوان فارسی
تعریف مفاهیم دارای همپوشانی در حوزه ارزشیابی برنامه در علوم پزشکی
چکیده فارسی مقاله
ارزیابی برنامه بخش مهمی از هر سیستم آموزشی می باشد که اطلاعات مفیدی در مورد طراحی، اجرا و اثربخشی برنامه های آموزشی فراهم می کند. در متون ارزشیابی برنامه، مفاهیمی برای توصیف تغییرات در سطوح مختلف از انتقال آموزش تا تغییرات طولانی مدت و پایدار وجود دارد که در عین حال که بسیار رایج هستند در بسیاری از موارد با یکدیگر همپوشانی مفهومی دارند. هدف از این مقاله، معرفی و ارائه توضیحات بیشتر جهت استفاده موثرتر از این مفاهیم می باشد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
برنامه، ارزشیابی، آموزش پزشکی
عنوان انگلیسی
Defining Overlapping Concepts of Program Evaluation in Medical Education
چکیده انگلیسی مقاله
Program evaluation is an important part of any educational system and provides very useful information on how to design and implement educational programs A comprehensive program evaluation can inform the policymakers about the effectiveness of the training and provides feedback that can be effective in achieving the desired goals.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
program, evaluation, medical education
نویسندگان مقاله
مهلا سلاجقه | Mahla Salajegheh
Assistant Professor, Department of Medical Education, Medical Education Development Center, Kerman University of Medical Sciences, Kerman, Iran
گروه آموزش پزشکی، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان
نشانی اینترنتی
http://jmed.ssu.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-828-3&slc_lang=en&sid=1
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
en
موضوعات مقاله منتشر شده
آموزش پزشکی
نوع مقاله منتشر شده
نامه به سردبیر
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات