این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 19 آذر 1404
مجله دانشکده پزشکی اصفهان
، جلد ۴۰، شماره ۶۷۲، صفحات ۳۴۵-۳۴۸
عنوان فارسی
رویکرد پرسشگری با نگاه مثبت در ارزشیابی برنامههای آموزش علوم پزشکی
چکیده فارسی مقاله
هدف نهایی از ارزشیابی برنامههای آموزشی، پیشرفت در جهت توسعهی افراد و سازمان است. نیل به این هدف، نیازمند روشهای ارزشیابی آموزشی با رویکرد سیستماتیک نسبت به همهی اجزای دخیل برنامه است. رویکرد پرسشگری با نگاه مثبت، همچنان که به ارزشیابی برنامههای آموزش علوم پزشکی میپردازد، با ارتقای ظرفیتهای فردی و سازمانی موجب توسعهی شخصی، سازمانی و اجتماعی در دانشگاههای علوم پزشکی نیز میگردد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
رویکرد پرسشگری با نگاه مثبت، ارزشیابی برنامه، تئوری سیستمی، آموزش پزشکی،
عنوان انگلیسی
Appreciative Inquiry Approach in Evaluation of Medical Education Programs
چکیده انگلیسی مقاله
The ultimate goal of educational program evaluation is the development of individuals and organizations. Achieving this goal requires evaluation methods with a systematic approach to all components of the program. The appreciative inquiry approach, as a program evaluation method, promotes personal, organizational, and social development by enhancing the individual and organizational capacities.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
رویکرد پرسشگری با نگاه مثبت, ارزشیابی برنامه, تئوری سیستمی, آموزش پزشکی
نویسندگان مقاله
مهلا سلاجقه |
استادیار، گروه آموزش پزشکی، مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، کرمان، ایران
نشانی اینترنتی
https://jims.mui.ac.ir/article_24337_bc02fa3021a1225da8a51e2b257e6783.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات