این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
International Journal of Nonlinear Analysis and Applications، جلد ۱۳، شماره ۲، صفحات ۲۵۰۹-۲۵۱۶

عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Artificial intelligence influence on trusting customer relationships in digital marketing
چکیده انگلیسی مقاله The digital society has developed in recent years drastically as artificial intelligence has taken on a greater role. Plural companies have begun to see the potential of applying artificial intelligence in digital marketing purposes with customers. Despite the benefits of artificial intelligence, there are concerns many people that human interaction decreases. One reduction of human interaction can in turn complicate the creation of trusting customer relationships about artificial intelligence gets an advantage. This thesis obtains a qualitative research method and the empirical material was gathered through semi-structured interviews with seven respondents.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Artificial intelligence (AI), digital marketing, digital communication, customer relationships and trust

نویسندگان مقاله Inas Kadhim Juber |
Al-qasim Green University, Babel, Iraq

Akmam Majed Mosa |
Al-qasim Green University, Babel, Iraq

Amal Fadhil Mohammed |
Al-qasim Green University, Babel, Iraq

Zahraa Hussein Ali |
Mustaqbal College, Babel, Iraq


نشانی اینترنتی https://ijnaa.semnan.ac.ir/article_6608_65e2ac65902930cf1a84de7bad109611.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات