این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 30 آذر 1404
تحقیقات بازاریابی نوین
، جلد ۱۱، شماره ۳، صفحات ۲۲-۱
عنوان فارسی
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار بر باندلینگ اجتماعی با استفاده از رویکرد دلفی فازی
چکیده فارسی مقاله
پژوهش حاضر با هدف شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار بر باندلینگ اجتماعی در کارکنان سازمان میرات فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان انجام پذیرفت.این پژوهش از نظر روش، ترکیبی و از نظر نوع پژوهش، پژوهشی قیاسی – استقرایی است. که از نظر هدف، کاربردی و از حیث ماهیت و روش، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش کارکنان سازمان میرات فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستند که با استفاده از روش نمونهگیری هدفمند و بر اساس اصل کفایت نظری 30 نفر از آنان به عنوان اعضای نمونه انتخاب شدند. در پژوهش حاضر با استفاده از ترکیب روش کمی و کیفی، ابتدا با استفاده از دادههای کیفی بدست آمده از مطالعات اکتشافی، شامل بررسی متون اکتشافی و انجام مصاحبه اکتشافی، عوامل موثر بر باندلینگ اجتماعی مشخص شد؛ سپس با استخراج عوامل از طریق پژوهش زمینهیابی این عوامل مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت. ابزار گردآوری اطلاعات در بخش کیفی مصاحبه و در بخش کمی پرسشنامه بود که روایی و پایایی آن ها با استفاده از شاخص روایی محتوای نسبی و آزمون کاپای کوهن و روایی محتوایی و پایایی آزمون مجدد تائید شد. دادههای کیفی با نرمافزار اتلستی و روش کدگذاری و دادههای کمی با روش دلفی فازی تحلیل شدند.نتایج پژوهش مشتمل بر دو بخش است،که در بخش نخست، مجموعهای از عوامل اثرگذار بر باندلینگ شناسایی و در بخش دوم، میزان اهمیت و اولویت این عوامل مشخص میشود.نتایج پژوهش نشان میدهد که تحویل سریعتر خدمات به مردم، تسریع فرآیند فروش، افزایش رفاه بیشتر ء مهمترین عوامل باندلینگ اجتماعی هستند
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Identify and prioritize effective factors on social bundling using Delphi Fuzzy approach
چکیده انگلیسی مقاله
the of this publication was marked by the identify and prioritize of the factors affecting in the staff of the Cultural, Handicrafts and Tourism of the Lorestan.This is combined in the domain of method and deductive - inductive in terms of type of type. which is a applied in the of of purpose and descriptive - survey in the terms of nature and method. The statistical of the study is the employees of the Heritage, the Handicrafts and the selected Organization, who has, as well, using the method - based method based on the principle of theoretical. In the present present present, then using a combination of quantitative and qualitative methods, first using the qualitative data from exploratory texts, the factors of the study social and conducting exploratory were; Then, by extracting the factors, these, evaluated and studied. This collection data was part of the qualitative and in the quantitative, part of the questionnaire and in the quantitative were by using the relative content and Koohn test and the content and reliability of the retest. Qualitative Data were by Atlas software and coding method and quantitative Data were by fuzzy Delphi.In the first stage, in the first stage, a set of machines, a set of factors,The show showed that the emergence of the services process to the people was a sign up of the sales process.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
Bundling, Social Bundling, Tourism Industry Organization, Delphi Fuzzy approach
نویسندگان مقاله
سیده نسیم موسوی |
دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی-تجارت الکترونیکی، دانشکده مبتکران، دانشگاه آزاد ملایر، ایران
سید نجم الدین موسوی |
دانشیار، گروه مدیریت، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه لرستان، خرم آباد، ایران
عبداله ساعدی |
دکترای تخصصی مدیریت دولتی، دانشکده اقتصاد و مدیریت، دانشگاه لرستان، خرم آباد، ایران
انیس موید |
دانش آموخته کارشناسی ارشد، مدیریت بازاریابی، دانشکده اقتصاد و مدیریت، دانشگاه لرستان، خرم آباد، ایران
نشانی اینترنتی
https://nmrj.ui.ac.ir/article_25842_eada7c88bb39603fe58241d5c05ed1fa.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات