این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی، جلد ۸، شماره ۴، صفحات ۹۱-۱۰۴

عنوان فارسی اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس
چکیده فارسی مقاله هدف از تحقیق حاضر، بررسی اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس بود. جامعه آماری تحقیق حاضر هواداران باشگاه پرسپولیس در سطح شهر تهران بودند و با توجه به جدول مورگان 384 نفر نمونه‌گیری در دسترس به عنوان نمونه آماری انتخاب شد. روش انجام تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی بود و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته بود که روایی آن به تأیید 12 نفر از اساتید مدیریت ورزشی رسید و پایایی آن 0/86 به دست آمد که نشان دهنده پایایی قابل قبول پرسشنامه مورد استفاده بود. تجزیه ‌و تحلیل داده‌های تحقیق با استفاده از روش‌های آماری توصیفی و آزمون کلموگروف اسمیرنف و تحلیل عاملی تأییدی و با کمک نرم‌افزار SPSS نسخه 16 و PLS نسخه 3 در سطح معناداری 0/05 انجام گرفت. نتایج تحقیق نشان دارد، شبکه‌های اجتماعی و ابعاد هفت‌گانه آن در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس اثر مثبت دارد. با توجه به گسترش سطح استفاده از رسانه‌های اجتماعی در جامعه، باشگاه پرسپولیس باید برای معرفی برند خود، ایجاد وفاداری و رضایت در بین مخاطبین، با معرفی برنامه‌های خود بتواند بهتر از این موقعیت استفاده کند.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله شبکه‌های اجتماعی، ارزش ویژه برند، بازاریابی ورزشی، .باشگاه پرسپولیس،

عنوان انگلیسی The impact of Social Networks on Promotion of Perspolis FC's Special Value of Brand
چکیده انگلیسی مقاله The purpose of this study was to investigate the impact of Social Networks on Promotion of Perspolis FC's Special Value of Brand. The research society was currently fans of persepolis club in Tehran, and according to the Morgan Table, 384 people were selected as an example. The method of doing research was a type of tradition, and created a tool for the gathering of information of the question of the question which reached the approval of 12 of the sports management teachers, and received 0.86, which shows the Acceptable reliabilityof the question. The analysis of research data was done using the description and test of smirnov smirnov and practical analysis with the help of the SPSS SOFTWARE VERSION 16 and pls version 3 at means level 0.05 The results of research shows, social networks and its seven times have a positive impact in promotion of the special value of the persepolis club. According to the expansion of the level of using social media in the society of persepolis club must use this position to introduce their brand, creating loyalty and satisfaction among the audience.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله شبکه‌های اجتماعی, ارزش ویژه برند, بازاریابی ورزشی, .باشگاه پرسپولیس

نویسندگان مقاله عباس سیف‌الهی |
کارشناسی ارشد، گروه مدیریت ورزشی، دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه تهران، ایران.

سید نصرالله سجادی |
استاد، گروه مدیریت ورزشی، دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه تهران، ایران.

ابراهیم علی دوست قهفرخی |
دانشیار، گروه مدیریت ورزشی، دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه تهران، ایران.


نشانی اینترنتی https://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_7300_8801d9818d97c31ad93c032c7ad164fa.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات