این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 26 آذر 1404
مدیریت فناوری اطلاعات
، جلد ۱۳، شماره Special Issue: Role of ICT in Advancing Business and Management، صفحات ۲۲-۴۱
عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Digital Marketing in Strategic Management in the Field of the Tourism
چکیده انگلیسی مقاله
The main aspects of using digital marketing tools in strategic management in the field of tourism have considered in the article. The study proved that the marketing strategy of the tourist enterprise is a determining factor in the choice of the main sales channels in the Internet environment. The article highlights the keydigital marketing tactics and tools. In the main directions defined strategic management in the field of tourismon the basis of optimization of digital marketing tools. To implement the target approach in the implementation of the marketing strategy of the enterprise, a system of KPIs proposed.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
Digital - marketing,Tourism,Strategic Management,Portfolio Investment,KPI
نویسندگان مقاله
Larysa Fedoryshyna |
Vice-Rector for Scientific and Methodological Work, University of Economics and Entrepreneurship, Khmelnytskyi, Ukraine.
Oleksandr Halachenko |
Department of Entrepreneurship and Management, Interregional Academy of Personnel Management, Kyiv, Ukraine.
Alona Ohiienko |
Department of Hotel, Restaurant and Tourism Business, Kyiv National University of Culture and Arts, Mykolaiv, Ukraine
Andrii Blyznyuk |
Department of International Relations and Organization of Tourism, Interregional Academy of Personnel Management, Kyiv, Ukraine.
Rafaela Znachek |
Department of Marketing, Business and Trade, Odessa National Academy of Food Technologies, Odessa, Ukraine.
Natalia Tsurkan |
Department of Management, Finance and Administration, Interregional Academy of Personnel Management, Odessa, Ukraine.
نشانی اینترنتی
https://jitm.ut.ac.ir/article_80735_8f3e23e6c434afcbc070d993a00f9178.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات