این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مدیریت فناوری اطلاعات، جلد ۱۳، شماره ۲، صفحات ۱۵۴-۱۷۲

عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Perception of E-learning during the Health Crisis of COVID-19: Case of Algerian University Teachers
چکیده انگلیسی مقاله Like almost all the world countries, Algeria is experiencing an exceptional state characterized by a real epidemic of Coronavirus (covid19), which has prompted all institutions (establishments, businesses, businesses, and people) precautions to curb the risks of this pandemic. To this end, the higher education sector has called on the entire university teacher and student community to turn to e-learning to ensure continuity of courses and TD. Our paper is in line with this, with a fundamental objective to analyze university teachers' behavior concerning new information and communication technologies during the health crisis of covid-19. Thus, to shed light on the main handicaps related to online learning in Algeria.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Algerian University,Pandemic (COVID-19),E-learning,Moodle platform,Zoom application

نویسندگان مقاله Arabeche Zina |
Associate Prof., Department of Management, Faculty of Economics and Management, university Ahmed Zabana of Relizane, Lapdec Laboratory, University of Mascara, Algeria.

Soudani Ahlem |
Associate Prof., Department of Management, Faculty of Economics and Management, University of Guelma, Algeria.


نشانی اینترنتی https://jitm.ut.ac.ir/article_80360_90f7ed416cdfd0609b1c3d7bcf8c5b0c.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات