این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 5 دی 1404
راهبرد
، جلد ۱۵، شماره ۳، صفحات ۰-۰
عنوان فارسی
دولت و رسانه در امریکا پس از یازده سپتامبر
چکیده فارسی مقاله
تحلیل نقش و جایگاه دولت امریکا در کنترل رسانهها از یکسو و تشریح وابستگی یا عدم وابستگی رسانهها از دولت پس از حادثه یازدهم سپتامبر از سوی دیگر هدف اصلی این نوشتار را تشکیل میدهد. مفروض این نوشتار عبارت از آن است که بین دولت و کارکرد رسانه در امریکا رابطه معناداری وجود دارد بهطوری که پس از حادثه یازدهم سپتامبر بنا به ماهیت رسانهها در این کشور، رسانهها تا حدود زیادی در اختیار صاحبان قدرت و دولتمردان و در راستای دیپلماسی رسانهای دولت بوش قرار گرفتند. با این وجود برای پاسخ به سؤال اصلی نوشتار یعنی اینکه چه رابطهای بین دولت و رسانهها در امریکا وجود دارد به واکاوی رسانهها و همچنین دیپلماسی رسانهای امریکا پس از حادثه یازدهم سپتامبر به عنوان دغدغه اصلی این نوشتار پرداخته میشود
کلیدواژههای فارسی مقاله
دولت، رسانه، یازده سپتامبر، دیپلماسی رسانهای، رسانههای خبری، جهانیشدن، افکار عمومی، نظامهای رسانهای،
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
دولت, رسانه, یازده سپتامبر, دیپلماسی رسانهای, رسانههای خبری, جهانیشدن, افکار عمومی, نظامهای رسانهای
نویسندگان مقاله
شهرود امیرانتخابی |
نشانی اینترنتی
https://rahbord.csr.ir/article_124284_d4a995d2ad7d10313c7b25c1ada4adc8.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات