این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 4 دی 1404
راهبرد
، جلد ۱۵، شماره ۳، صفحات ۰-۰
عنوان فارسی
مبانی طراحی مدل ارزیابی امور فرهنگی در سطح خُرد (مفهوم، ابعاد، مؤلفهها و شاخصها)
چکیده فارسی مقاله
در راستای تبیین مبانی طراحی مدل ارزیابی امور فرهنگی در سطح خرد، در این نوشتار ضمن ارائه تعاریفی از صاحبنظران مدیریت، پیرامون ارزیابی به اهمیت ارزیابی در خصوص فعالیتهای فرهنگی اشاره نموده و ضمن ارائه تعاریفی از الگو و الگوپردازی، مفهوم ارزیابی 360 درجه تبیین میگردد. سپس نمودار فرایند تعیین مفاهیم در طراحی الگوی ارزیابی فرهنگ بومی در سطح خرد ارائه و ارزیابی امور فرهنگی در سطح خرد، تشریح میگردد. در ادامه به تعریف عملیاتی متغیرها در سطح ابعاد پرداخته و شاخصهای اندازهگیری امور فرهنگی در سطح کلان و خرد معرفی گردیده و ارزیابی مدیریتی امور فرهنگی در سطح ملی و سازمانی به تصویر کشیده میشود. در پایان ضمن تأکید بر بهکارگیری روشهای علمی در ارزیابی عملکرد مدیران تأکید میگردد که حوزه فرهنگی نیز باید از این امر مستثنی نباشند و صاحبنظران در صدد طراحی الگویی جامع جهت ارزیابی فعالیتهای فرهنگی به شیوههای علمی باشند
کلیدواژههای فارسی مقاله
طراحی، ارزیابی عملکرد، امور فرهنگی، الگو، الگوپردازی، فرهنگ حاکم،
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
طراحی, ارزیابی عملکرد, امور فرهنگی, الگو, الگوپردازی, فرهنگ حاکم
نویسندگان مقاله
جعفر رحمانی |
عباس طلوعی |
نشانی اینترنتی
https://rahbord.csr.ir/article_124287_45b0063ef555d7fe73040d05b9971914.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات