این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 6 دی 1404
راهبرد
، جلد ۱۰، شماره ۴، صفحات ۰-۰
عنوان فارسی
تبلیغات سیاسی رسانهها در انتخابات هشتم
چکیده فارسی مقاله
یکی از ارتباطشناسان معاصر به نام جی بلومر درباره تبلیغات سیاسی در انتخابات میگوید: هر انتخابات، یک رویداد ویژه، غیرقابل تکرار و کاملاً قطعی است که در نامزدهای انتخاباتی و توده مردم، بیش از هر زمان دیگری، در معرض حجم وسیعی از ارتباطات سیاسی قرار میگیرند. ویژه بودن انتخابات، غیرقابل تکرار بودن آن و در واقع خصلت منحصر به فردبودن هر انتخابات، سبب میشود که نتوان براحتی نظریه خاصی را در حوزه علوم ارتباطات به عنوان مبنای مطالعه عملکرد تبلیغات سیاسی انتخاباتی خاص- از جمله هشتمین انتخابات ریاست جمهوری ایران- قرارداد و شاید علت آن، خصلت، میان رشتهای بودن تبلیغات سیاسی است که از یکسو به دلیل جایگاه ارتباطات و رسانهها در آن، به ارتباطات و از سوی دیگر به دلیل رفتارهای سیاسی، به علوم سیاسی وابسته است؛ معمولاً نظریههای مستقل هریک از دو حوزه علوم ارتباطات و علوم سیاسی، متمرکز بربخشی از پدیده میشوند نه تمامی آن
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
مهدی محسنیان راد |
نشانی اینترنتی
https://rahbord.csr.ir/article_123852_7138c293e164b0b12ceccdc92f8a59cc.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات