این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
راهبرد، جلد ۹، شماره ۱، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی پیکارهای انتخاباتی و وسایل نوین ارتباطی
چکیده فارسی مقاله مبارزات انتخاباتی با به کارگیری آخرین فنون و روش‌های ترغیب و ارتباطات کارآمد، تغییر و تحول می‌یابند. از این دید، احزاب همانند تشکیلات تجاری هستند که در جستجوی تبلیغ کالاها وتولیدات خود هستند: یکی در جستجوی رأی است و دیگری در جستجوی فروش کالا. در اواخر قرن نوزدهم، بهترین اشکال تبلیغات انتخاباتی در بریتانیا عبارت بود از اعلامیه، پوستر و بیانیه‌های حزبی (manifesto) که فعالان حزب در حوزه‌های انتخاباتی (constituency) توزیع می‌کردند.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله وسایل نوین ارتباطی، پیکارهای انتخاباتی،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله وسایل نوین ارتباطی, پیکارهای انتخاباتی

نویسندگان مقاله رضا حائز |



نشانی اینترنتی https://rahbord.csr.ir/article_123746_b6f98e03f13d76aa2b8c3da90a76eb83.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات