این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 2 دی 1404
صنعت لاستیک
، جلد ۲۴، شماره ۹۸، صفحات ۹۵-۱۰۹
عنوان فارسی
تاثیر مشارکت مشتری در شبکههای اجتماعی شرکت بر پیوند مشتری با در نظر گرفتن متغیر میانجی خلق ارزش مشتری
چکیده فارسی مقاله
امروزه شبکه های اجتماعی شرکتها به ابزار مهمی برای بازاریابی اجتماعی شرکتها تبدیل شدهاند، از این رو چالش جدید شرکتها در مورد چگونگی جذب مشتریان است. بنابراین، هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر مشارکت مشتری در شبکههای اجتماعی شرکت بر پیوند مشتری با نقش میانجی خلق ارزش مشتری بانک ملی شهرستان اهواز است. جامعه آماری این پژوهش، مشتریان بانک ملی شهرستان اهواز بود و با توجه به نامحدود بودن تعداد جامعه آماری مورد مطالعه، حداقل حجم نمونه 384 نفر تعیین شد، روش نمونه گیری نیز نمونهگیری در دسترس انتخاب شده است. ابزار جمعآوری داده های این تحقیق پرسشنامه بود. بر این اساس 384 پرسشنامه تکمیل و جمع آوری شد. تحلیل داده ها با استفاده از روش معادلات ساختاری انجام گرفت. در پایان، نتایج تحقیق حاضر نشان داد مشارکت اجتماعی بر خلق ارزش مشتری و پیوند مشتری تاثیر مثبت و معنادر دارد. همچنین نتایج نشان داد خلق ارزش مشتری تاثیر مثبت و معناداری بر پیوند مشتری دارد. در پایان نیز نقش میانجی خلق ارزش مشتری در رابطه بین مشارکت مشتری و پیوند مشتری تایید شد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
مشارکت مشتری، خلق ارزش مشتری، پیوند مشتری، شبکه های اجتماعی،
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
مشارکت مشتری, خلق ارزش مشتری, پیوند مشتری, شبکه های اجتماعی
نویسندگان مقاله
لیلا آندرواژ |
دکترای تخصصی، استادیار، گروه مدیریت بازرگانی، واحد بینالمللی خرمشهر-خلیج فارس،دانشگاه آزاد اسلامی، خرمشهر، ایران
انسیه ویژه |
دانشجوی دکترا، مدیریت بازاریابی، گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی، امارات
محمد سعیدنیا |
دانشجوی دکترا، مدیریت بازاریابی، گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، رودهن، ایران
نشانی اینترنتی
https://www.iranrubbermag.ir/article_111659_00b0726202a894a91f152db93c878b7d.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات