این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، جلد ۱۸، شماره ۲، صفحات ۵۱۹-۵۲۰

عنوان فارسی پویایی گروه های کوچک در یادگیری مبتنی بر حل مسئله
چکیده فارسی مقاله یادگیری مبتنی بر حل مساله یک روش یاددهی یادگیری دانشجومحور است که در آن از مسائل آموزشی به عنوان محور آموزش استفاده می‌شود. یادگیری مبتنی بر حل مسئله در صورت اجرای صحیح و مشارکت دانشجویان منجر به یادگیری عمیق­تر محتوای علوم پایه و علوم بالینی در یک زمینه، یادگیری و بهبود مهارت­هایی مانند استدلال بالینی، کار گروهی، حل مسئله، تفکر نقادانه، یادگیری مادام­العمر، رهبری و مهارت­های ارتباطی و اجتماعی خواهد شد. در این روش ادغام افقی و عمودی شکل گرفته، شبکه دانش دانشجو را با برقراری ارتباطات مختلف ایجاد می­کند.  
کلیدواژه‌های فارسی مقاله گروه کوچک، آموزش پزشکی

عنوان انگلیسی Small group dynamics in problem-based learning
چکیده انگلیسی مقاله Small group dynamics in problem-based learning
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله small group, medical education

نویسندگان مقاله | Mahla Salajegheh
Associate Professor, Department of Medical Education, Education Development Center, Kerman University of Medical Sciences, Kerman, Iran
گروه آموزش پزشکی، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، کرمان، ایران


نشانی اینترنتی http://jmed.ssu.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-828-5&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده آموزش پزشکی
نوع مقاله منتشر شده نامه به سردبیر
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات