این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 6 دی 1404
مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
، جلد ۱۸، شماره ۲، صفحات ۵۱۹-۵۲۰
عنوان فارسی
پویایی گروه های کوچک در یادگیری مبتنی بر حل مسئله
چکیده فارسی مقاله
یادگیری مبتنی بر حل مساله یک روش یاددهی یادگیری دانشجومحور است که در آن از مسائل آموزشی به عنوان محور آموزش استفاده میشود. یادگیری مبتنی بر حل مسئله در صورت اجرای صحیح و مشارکت دانشجویان منجر به یادگیری عمیقتر محتوای علوم پایه و علوم بالینی در یک زمینه، یادگیری و بهبود مهارتهایی مانند استدلال بالینی، کار گروهی، حل مسئله، تفکر نقادانه، یادگیری مادامالعمر، رهبری و مهارتهای ارتباطی و اجتماعی خواهد شد. در این روش ادغام افقی و عمودی شکل گرفته، شبکه دانش دانشجو را با برقراری ارتباطات مختلف ایجاد میکند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
گروه کوچک، آموزش پزشکی
عنوان انگلیسی
Small group dynamics in problem-based learning
چکیده انگلیسی مقاله
Small group dynamics in problem-based learning
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
small group, medical education
نویسندگان مقاله
| Mahla Salajegheh
Associate Professor, Department of Medical Education, Education Development Center, Kerman University of Medical Sciences, Kerman, Iran
گروه آموزش پزشکی، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، کرمان، ایران
نشانی اینترنتی
http://jmed.ssu.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-828-5&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
آموزش پزشکی
نوع مقاله منتشر شده
نامه به سردبیر
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات