این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
Iranian Journal of Pathology، جلد ۱۶، شماره ۳، صفحات ۳۴۳-۳۴۵

عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی The Bright Side of COVID-19: Integrated Art-based and Virtual Learning in Medical Education
چکیده انگلیسی مقاله This approach to learning is in accordance with the first of six strategies of Harden SPICES model for curriculum development: student-centered against teacher-centered approach (S) (7,8). In total, the results from medical students and the Knowles’ Andragogical Model as a theoretical lens, is expected to help medical education experts with emphasizing student center approach in the medical education curriculum to prepare future physician for meeting unexpected healthcare crisis demands.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله COVID 19 Pandemic,distance learning,virtual learning

نویسندگان مقاله Afsaneh Yakhforoshha |
Education Development Center, Faculty of Medical School, Qazvin University of Medical Sciences, Qazvin, Iran

Fatemeh SamieeRad |
Department of Pathology, Faculty of Medical School, Qazvin University of Medical Sciences, Qazvin, Iran


نشانی اینترنتی https://ijp.iranpath.org/article_244486_dab9a655ccf27e5e94530e15f9f8f79e.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات