این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
Teaching English Language
، جلد ۱۷، شماره ۱، صفحات ۱۳۹-۱۷۰
عنوان فارسی
تأثیرات آموزش انعکاسی و تنظیم هیجان بر درگیری کاری: در چشم انداز تدریس مؤثر در آموزش عالی
چکیده فارسی مقاله
آموزش بازتابی (RT) و تنظیم هیجان (ER) معلمان را قادر می سازد تا خود را مشاهده و ارزیابی کنند. علیرغم سابقه طولانی RT و ER، اطلاعات کمی در مورد اینکه چگونه می توانند بر تعامل کاری معلمان (WE) تأثیر بگذارند، شناخته شده است. از این رو، پژوهش حاضر با هدف بررسی مدل ساختاری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی اساتید دانشگاه های RT، ER و WE انجام شد. با انجام این کار، محققان پرسشنامه انعکاسی معلم زبان انگلیسی، پرسشنامه تنظیم احساسات معلم زبان، و مقیاس معلم درگیر را برای 341 استاد دانشگاه EFL اجرا کردند. آنها برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده کردند. یافتهها نشان داد که اساتید دانشگاه با شیوههای تدریس بازتابی بالاتر، بیشتر درگیر وظایف شغلی بودند. علاوه بر این، یافتهها نشان داد که شرکتکنندگانی که در تدریس خود تأمل بیشتری داشتند، تنظیم هیجان بالاتری داشتند. یافتهها مفاهیمی را برای ذینفعان مختلف ارائه میکنند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
The Impacts of Reflective Teaching and Emotion Regulation on Work Engagement: Into Prospect of Effective Teaching in Higher Education
چکیده انگلیسی مقاله
Reflective teaching (RT) and emotion regulation (ER) empower teachers to observe and evaluate themselves. Despite the long history of RT and ER, little is known about how they can influence teacher work engagement (WE). Thereby, the current research aimed at examining a structural model of English as a Foreign Language university professors’ RT, ER, and WE. In so doing, the researchers administered the English Language Teacher Reflective Inventory, The Language Teacher Emotion Regulation Inventory,
and The Engaged Teacher Scale
to 341 EFL university professors. They used a Structural Equation Modelling to analyze the collected data. Findings reflected that university professors with higher reflective teaching practices were more engaged in job duties. Moreover, the findings documented that the participants who were more reflective in their teaching had higher emotion regulation. The findings offer some implications for different stakeholders.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
emotion regulation,reflective teaching,Iranian Higher Education Contexts,work engagement,University professors
نویسندگان مقاله
Ehsan Namaziandost |
Department of General Courses, Ahvaz Jundishapur University of Medical Sciences, Ahvaz, Iran
Tahereh Heydarnejad |
Department of English Language, Faculty of Literature and Humanities, University of Gonabad, Gonabad, Iran
Zeinab Azizi |
Teaching English and Linguistics Department, Ayatollah Ozma Borujerdi University, Borujerd, Iran
نشانی اینترنتی
http://www.teljournal.org/article_164264_9a105f8363e370c430e1bca4d6bf95fc.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات