این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
Teaching English Language، جلد ۱۶، شماره ۱، صفحات ۲۰۳-۲۳۴

عنوان فارسی بررسی درک معلمان زبان انگلیسی از آموزش زبان مبتنی بر وظیفه برای مهارت‌های گفتاری
چکیده فارسی مقاله ظرفیت برقراری ارتباط به زبان انگلیسی فرصت های کسب و غنی سازی دانش، گسترش زندگی اجتماعی و تعامل با افراد بیشتری از سراسر جهان را افزایش می دهد. با این حال، به دلیل عدم تخصص و اعتماد به نفس، دانش آموزان در بیان ایده های خود به زبان مقصد مشکل دارند. این مطالعه با هدف تعیین درک معلمان زبان انگلیسی از مزایا و مشکلات مرتبط با افزایش توانایی‌های گفتاری دانش‌آموزان از طریق آموزش زبان مبتنی بر وظیفه (TBLT) انجام شد. این پژوهش با رویکرد توصیفی کیفی، شامل مصاحبه و توزیع پرسشنامه بود. مصاحبه داده های اولیه را ارائه کرد، در حالی که پرسشنامه داده های ثانویه را ارائه کرد. ده مربی انگلیسی از مدرسه ای در شمال سوماترا به دلیل تجربه استفاده از TBLT برای بهبود توانایی های گفتاری دانش آموزان به طور هدفمند انتخاب شدند. تجزیه و تحلیل کیفی این مطالعه نشان داد که معلمان درک مطلوبی از اجرای TBLT داشتند. آنها اذعان کردند که TBLT با تشویق دانش آموزان به شرکت در تمرین فعال و مشارکت در تکمیل فعالیت های ارتباطی در زبان مقصد به تمرین تدریس آنها کمک می کند. با این حال، مشکلاتی در ابداع معلمان در ابداع تکالیف ارتباطی که با نیازها و انتظارات دانش‌آموزان مطابقت دارد، با توجه به زمینه‌ها و مشاغل متنوع آنها، به وجود می‌آید.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Investigating EFL Teachers' Perception on Task-based Language Teaching for Speaking Skills
چکیده انگلیسی مقاله The capacity to communicate in English expands opportunities for acquiring and enriching knowledge, extending social life, and interacting with more people from all over the world. However, due to a lack of expertise and confidence, students have difficulty expressing their ideas in the target language. The study aimed to ascertain EFL teachers' perceptions of the benefits and problems associated with enhancing students' speaking abilities through task-based language instruction (TBLT). The study employed a qualitative descriptive approach, involving an interview and the distribution of a questionnaire. The interview provided the primary data, while the questionnaire provided the secondary data. Ten English instructors from a school in North Sumatera were purposefully chosen for their experience utilizing TBLT to improve students' speaking abilities. The qualitative analysis of this study found that teachers had a favorable perception of TBLT implementation. They acknowledged that TBLT helps their teaching practice by encouraging students to engage in active practice and participation in completing communicative activities in the target language. However, difficulties arise in teachers' inventiveness in devising communicative assignments that match the students' requirements and expectations, given their diverse backgrounds and occupations.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Communicative Tasks,EFL teachers,speaking,Task-based language teaching

نویسندگان مقاله Willem Saragih |
English Education Department, Faculty of Language and Arts, State University of Medan, Medan, Indonesia

Novilda Angela Saragih |
Commercial Administration Department, Medan State Polytechnic, Medan, Indonesia

Renol Aprico Siregar |
English Education Department, Faculty of Teacher Training and Education, Sebelas Maret University, Surakarta, Indonesia

Christine Helena Natalia |
English Education Department, Faculty of Language and Arts, State University of Medan, Medan, Indonesia


نشانی اینترنتی http://www.teljournal.org/article_151148_c4be3a8cbef3078cf84df74e19e0af9e.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات