این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
Teaching English Language، جلد ۱۵، شماره ۱، صفحات ۲۸۱-۳۱۱

عنوان فارسی استفاده از زبان و پویایی گروه: مشاهدات از یک کلاس تماس پروژه گرا
چکیده فارسی مقاله این مقاله به بررسی روابط بین استفاده از زبان دانش آموزان و پویایی گروه در کلاس CALL پروژه محور پروژه چینی (PrOCALL) می پردازد. این مطالعه نشان می دهد که PrOCALL لزوما استفاده بیشتری از زبان مقصد ایجاد نمی کند و L1 عملکردهای متعددی را از طریق آمار توصیفی و ریز تجزیه و تحلیل دقیق تعامل گروهی انجام می دهد. نتایج همچنین چگونگی توسعه و تکامل پویایی گروه را نشان می دهد. از دیدگاه فرهنگی اجتماعی ، این مطالعه نشان می دهد که زبان اول می تواند ابزاری قدرتمند در افزایش پتانسیل یادگیری مشارکتی زبان باشد. در این مقاله نیاز به مطالعه کیفی تری در مورد تعامل در رایانه وجود دارد.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Language Use and Group Dynamics: Observations from a Project-Oriented CALL Classroom
چکیده انگلیسی مقاله This paper explores the relationships between students' language use and group dynamics in a Chinese project-oriented CALL (PrOCALL) classroom. The study reveals that PrOCALL does not necessarily create more target language use and that L1 performs multiple functions through descriptive statistics and fine-grained microanalysis of group interaction. The results also highlight how group dynamics develop and evolve. From a sociocultural perspective, the study demonstrates the first language can be a powerful tool in boosting the potential for collaborative language learning. This paper argues for the need for more qualitative study on interaction at the computer.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Peer-peer Interaction,Sociocultural Perspective,PrOCALL,Collaborative Language Learning,Secondary Classroom,EFL,Group Dynamic

نویسندگان مقاله Mohammad Mehdi Soleimani |
Islamic Azad University, Science and Research Branch, Tehran, Iran


نشانی اینترنتی http://www.teljournal.org/article_135265_f0ac9fad52df1c1892ed86da3b311492.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات