این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 25 آذر 1404
بررسی های بازرگانی
، جلد ۱۹، شماره ۱۱۱، صفحات ۱۰۷-۱۲۰
عنوان فارسی
بررسی تاثیر کیفیت وب سایت، ارتقای فروش و استفاده از کارت اعتباری بر خرید تفننی در فروشگاه های آنلاین (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین دیجی کالا)
چکیده فارسی مقاله
هدف از انجام این پژوهش بررسی تأثیر کیفیت وب
سایت، ارتقای فروش و استفاده از کارت اعتباری بر خرید تفننی در فروشگاه
های آنلاین می
باشد. فرضیات این تحقیق به بررسی تأثیر کیفیت وب
سایت، ارتقای فروش و استفاده از کارت اعتباری بر خرید تفننی پرداخته است. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و از منظر گردآوری داده
ها توصیفی می
باشد. جامعه مورد بررسی در این تحقیق شامل مشتریان فروشگاه آنلاین دیجی کالا می
باشند که به این منظور تعداد 420 عدد پرسشنامه بین نمونه آماری توزیع و 391 پرسشنامه گردآوری شد. ابزار گردآوری داده
های تحقیق حاضر پرسشنامه است که پایایی پرسشنامه با ضریب آلفای کرونباخ محاسبه شده که به میزان 81/0 بوده است. روایی ابزار تحقیق نیر با انجام تکنیک تحلیل عاملی تأییدی مورد تأیید قرار گرفته است. همچنین جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات از روش مدل
یابی معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج به
دست آمده از تحقیق حاکی از این بود که کیفیت وب
سایت و ارتقاء فروش بر خرید تفننی تأثیر داشته و ارتقای فروش رابطه بین کیفیت وب
سایت و خرید تفننی راتعدیل می
کند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
کیفیت وبسایت / ارتقای فروش / استفاده از کارت اعتباری / خرید تفننی / فروشگاههای آنلاین،
عنوان انگلیسی
Investigating the Impact of Website Quality Sales Promotion and Credit Card Use on Fancy Shopping in Online Stores (Case Study: Digikala Online Store)
چکیده انگلیسی مقاله
The purpose of this study is to investigating the effect of website quality, sales promotion and use of credit cards on impulse buying in online Store. The research method is applied in terms of purpose and in terms of collecting data, descriptive. The population of this study is customers of Digi kala Online Store. For this purpose, 420 questionnaires were distributed between the statistical sample and 391 questionnaires was gathered. The data collection tool was a questionnaire whose reliability was calculated as 0.81 using Cronbach’s alpha coefficient. The validity of the research instrument was confirmed by confirmatory factor analysis technique. Structural equation modeling method was also used for data analysis. The results of the research showed that except the effects of credit cards on impulse buying and the moderating effect of sales promotion in the effect of credit cards on impulse buying, all other research hypotheses was confirmed.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
کیفیت وبسایت / ارتقای فروش / استفاده از کارت اعتبارى / خرید تفننى / فروشگاههاى آنلاین
نویسندگان مقاله
محمد حیدری |
کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد تهران شمال
نشانی اینترنتی
https://barresybazargani.itsr.ir/article_247057_370c7b1f6ad2ea109dd276ca17b4e770.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات