این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 26 آذر 1404
بررسی های بازرگانی
، جلد ۱۹، شماره ۱۰۶، صفحات ۱۰۳-۱۲۶
عنوان فارسی
نیاز سنجی خدمات حضوری مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک اهمیت عملکرد
چکیده فارسی مقاله
پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی، از نظر روش توصیفی و از نظر شیوه گردآوری دادهها پیمایشی است که در مقطعی از زمان انجام شده است. جامعه آماری پژوهش حاضر کسبوکارهای کوچک و متوسط در شهرهای تهران و مشهد هستند. بر این اساس و با استفاده از اطلاعات و آمار بانک و استفاده از طبقهبندی که بانک از کسبوکارها انجام داده بود، تعداد 133 کسبوکار بهعنوان نمونه و با نمونهگیری در دسترس انتخاب شده است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه است. پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ و روایی آن با روایی محتوا و روایی سازه (تحلیل عاملی تأییدی) مورد تأیید قرار گرفته است. همچنین از شاخص KMO و بارتلت برای کفایت نمونه و برای تحلیلهای آماری از آزمونهای آماری تحلیل اهمیت عملکرد و آزمون آنووا استفاده شده است. در بین خدمات حضوری کاهش بوروکراسی برای دریافت تسهیلات، منصفانه بودن قیمتها، تسهیلات سرمایه در گردش و افزایش مدت زمان بازپرداخت از اولویت بالاتری برخوردارند. آنچه در خدمات حضوری دارای اولویت بیشتری دارد سرعت و پس از آن امنیت است؛ عواملی نظیر سرعت در کارها، کاغذبازی کمتر، خدمات سریع و پاسخگویی سریع در اولویت بالاتری برای مشتریان قرار دارند
کلیدواژههای فارسی مقاله
کسب وکار کوچک و متوسط / خدمات بانکی / رضایت مشتریان / کیفیت خدمات / تحلیل اهمیت عملکرد،
عنوان انگلیسی
Banking Customers' Needs Service Required by Using Functional Performance Techniques
چکیده انگلیسی مقاله
The present research is a descriptive and descriptive method for collecting data, which is a survey carried out at some point in time. The statistical population of the study is small and medium sized businesses in the cities of Tehran and Mashhad. Based on this, using the bank's information and statistics, and the use of the classification by the bank of businesses, 133 businesses a sampled and selected by available sampling. The data collection tool is a questionnaire. Reliability of the questionnaire is verified using Cronbach's alpha and its validity with content validity and structural validity (confirmatory factor analysis). Also, the KMO and Bartlet index are used for the adequacy of the sample. For statistical analyzes, ANOVA and ANOVA tests are used. Among the services available, there is a reduction in bureaucracy to receive facilities, fair prices, working capital facilities, and increased repayment times. What is prioritized in the face-to-face service is the speed and security after which, such as speed of work, less paperwork, quick service and quick response, are a top priority for customers.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
کسب وکار کوچک و متوسط / خدمات بانکی / رضایت مشتریان / کیفیت خدمات / تحلیل اهمیت عملکرد
نویسندگان مقاله
حسین بلوچی |
استادیار گروه مدیریت. اقتصاد و حسابداری دانشکده علوم انسانی دانشگاه گلستان
ایمان غریب |
مسئول و کارشناس تحول و توسعه بانک انصار
نشانی اینترنتی
https://barresybazargani.itsr.ir/article_246532_b625ea4089c78dde33eb524234cebfdd.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات