این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 26 آذر 1404
بررسی های بازرگانی
، جلد ۱۸، شماره ۱۰۳، صفحات ۱۰۱-۱۱۶
عنوان فارسی
ارزیابی تأثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان
چکیده فارسی مقاله
در پژوهش حاضر، بررسی ارتباط کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات (مطالعه موردی بانک کشاورزی شعب شهر ری) پرداخته شده است. جامعه آماری مورد نظر شامل کلیه مشتریان شعب بانک کشاورزی شهر ری است. با توجه به جدول کرجسی [1] و مورگان [2] حجم نمونه، 384 نفر تعیین شده و روش نمونه
گیری تصادفی طبقه
ای است. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش، توصیفی- پیمایشی و از نظر نوع، همبستگی است. برای تعیین پایایی پرسشنامه
ها از ضریب آلفای کرونباخ [3] و برای تعیین روایی پرسشنامه، از روایی محتوایی استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده
ها، از روش مدل
سازی معادلات ساختاری با نرم
افزار لیزرل [4] استفاده شده است. نتایج حاصل از تحقیق نشان می
دهد کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات شعب بانک کشاورزی شهرری رابطه معنی
داری دارد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
مدیریت کیفیت جامع / کیفیت خدمات / وفاداری مشتریان / رضایت مشتریان،
عنوان انگلیسی
An Investigation on the Relationship between Comprehensive Quality Management Application on Customer Satisfaction and Customer Loyalty
چکیده انگلیسی مقاله
In the present study, the relationship between the application of comprehensive quality management on customer satisfaction and customer loyalty with respect to the mediating role of service quality (Case Study of Ray Bank Agricultural Branches) has been investigated. The target population includes all clients of Ray Bank Agricultural Bank branches. According to Krejcie and Morgan table, the sample size is 384 persons and the method is stratified random sampling. This research is applied in terms of purpose, in terms of method, descriptive-survey and in terms of type, correlation. Cronbach's alpha coefficient and content validity are used to determine the reliability of the questionnaires. Structural equation modeling with LISREL software is used to analyze the data. The results show that the application of comprehensive quality management has a significant relationship with customer satisfaction and customer loyalty with regard to the mediating role of quality services of Ray Bank Agricultural Branches.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
مدیریت کیفیت جامع / کیفیت خدمات / وفاداری مشتریان / رضایت مشتریان
نویسندگان مقاله
شادی سربندی |
کارشناس ارشد برنامهریزی سیستمهای اقتصاد، دانشگاه شهیدبهشتی تهران
همت قلی زاده |
کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی ، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز
نشانی اینترنتی
https://barresybazargani.itsr.ir/article_242092_e44efb089b06abb0e51fd975d10fd1f2.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات