این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 27 آذر 1404
بررسی های بازرگانی
، جلد ۱۸، شماره ۱۰۲، صفحات ۴۱-۵۴
عنوان فارسی
شناسایی و طبقه بندی برنامههای اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پاسارگاد شهر شیراز)
چکیده فارسی مقاله
هدف این پژوهش، شناسایی و طبقه
بندی برنامه
های وفادارسازی مشتریان بیمه با رویکرد مرور سیستماتیک است. نوع پژوهش کاربردی، کیفی، استقرایی، غیر آزمایشگاهی و مقطعی و از نظر روش
شناسی، مروری سیستماتیک است. جامعه آماری پژوهش، خبرگان حوزه برنامه
های وفادارسازی و آگاه به صنعت بیمه هستند که از روش نمونه
برداری قضاوتی و هدفمند در دسترس برای انتخاب و قاعده اشباع نظری برای حجم نمونه استفاده
شده است. حجم نمونه به روش گلوله برفی، 14 نفر است. در مرحله اول با روش مرور سیستماتیک برنامه
ها شناسایی
شده و در مرحله دوم به
منظور تعیین روایی برنامه
های شناسایی
شده در صنعت بیمه، از شاخص روایی محتوایی استفاده و در نهایت برنامه
های منتخب دسته
بندی و با شاخص کاپا تعیین اعتبار شده است. بر اساس یافته
ها متناسب با مشتریان بیمه، 15 برنامه وفادارسازی شناسایی و در چهار دسته گروه
بندی
شده
اند: جایزه، تخفیف نقدی، تخفیف حجمی، خدمات بیمه
ای مازاد و رایگان (اشانتیون)، کوپن، اعطای خدمات رایگان غیربیمه
ای، کارت
های اعتباری، امکان خرید قسطی بیمه
نامه، دسترسی به سایت و اپ، کاهش زمان ارائه خدمات، شخصی
سازی خدمات بیمه
ای، پاداش
های غیرپولی، رفتار ترجیحی، فراهم
سازی تفریحات برای مشتریان و باشگاه مشتریان.
کلیدواژههای فارسی مقاله
مدیریت ارتباط با مشتری،وفاداری،برنامههای وفادارسازی،
عنوان انگلیسی
Identification and Classification of Customer Loyalty Programs (Case Study of insurance customers Pasargad in Shiraz)
چکیده انگلیسی مقاله
The purpose of this research is to identify and categorize on the other hand insurance customer loyalty programs Using a systematic review approach; so, this research is applied, qualitative, inductive, non-laboratory, and cross-sectional research. The statistical population of the research is loyalty program experts, who are aware of the insurance industry. A judicious and targeted Sampling method to Select the Participants and the theoretical Saturation rule for the Sample size has been used. Finally, the sample size has been extended to 14 by snowball method. In the first stage, the systematic review of programs is identified and in the second stage, the content validity index is used to determine the validity of identified programs in the insurance industry. At the end, selected programs are categorized and validated with the CAPA index. The results show that, according to insurance customers, 15 loyalty programs include awards are as fallow: cash discounts, volume discounts, surcharges and free insurance services (Asantivon), coupons, free non-insurance services, credit cards, insurance policy options, access to sites and apps , Reduced service delivery times, personalized insurance services, non-monetary rewards, preferential behavior, leisure facilities for customers and customer clubs. these programs are grouped into four categories.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
مدیریت ارتباط با مشتری,وفاداری,برنامههای وفادارسازی
نویسندگان مقاله
امین نیکبخت |
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی، دانشگاه شیراز
ابوالقاسم ابراهیمی |
دانشیار گروه مدیریت، دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی دانشگاه شیراز
کاظم عسکری فر |
استادیار گروه مدیریت، دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی دانشگاه شیراز
نشانی اینترنتی
https://barresybazargani.itsr.ir/article_241616_2f1a4c9c44213ad20da22140f3efacbb.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات