این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
Teaching English Language
، جلد ۱۸، شماره ۱، صفحات ۱-۲۳
عنوان فارسی
کلاس درس شش دقیقه ای معکوس: تأثیر استفاده از پادکست و یادگیری مشارکتی بر شایستگی ارتباطی زبان انگلیسی دانش آموزان تایوانی
چکیده فارسی مقاله
از آنجایی که مردم تایوانی در زندگی روزمره خود مجبور نیستند انگلیسی صحبت کنند، بیشتر آنها از صحبت کردن انگلیسی می ترسند. با این وجود، مردم فرصت های زیادی برای وارد کردن زبان انگلیسی به زندگی خود با استفاده از پادکست در تلفن همراه خود دارند. مطالعه حاضر با هدف تعیین اینکه آیا آموزش گوش دادن و صحبت کردن انگلیسی با پادکست و یادگیری مشارکتی می تواند تأثیر مثبتی بر عملکرد زبان انگلیسی زبان آموزان داشته باشد و ارزیابی بازخورد زبان آموزان انجام شد. یک روش پیش تجربی برای بررسی تأثیر پادکست و یادگیری مشارکتی بر یادگیری انگلیسی 108 دانشجوی سال اول استفاده شد. جمعآوری و تجزیه و تحلیل دادهها بر اساس مقایسات قبل و پس آزمون و پرسشنامه انجام شد. آزمونهای t زوجی از پیش و پسآزمون نشان داد که عملکرد کلی زبان انگلیسی دانشآموزان از طریق پادکستها و یادگیری مشارکتی بهبود یافته است. شرکت کنندگان اظهار داشتند که نگرش مثبتی نسبت به طراحی دوره دارند و معتقدند که توانایی های انگلیسی آنها بهبود یافته است. با این حال، این مطالعه دارای محدودیت هایی بود. به طور کلی، در این مطالعه از منابع یادگیری آنلاین برای برگزاری یک دوره مکالمه و گوش دادن به زبان انگلیسی استفاده شد و یک نتیجه یادگیری مثبت نشان داده شد. دانش آموزان شرکت کننده موافق بودند که قسمت های پادکست و یادگیری مشارکتی در یادگیری انگلیسی آنها موثر است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Six-minute flipped classroom: The effect of using podcasts and collaborative learning on Taiwanese freshmen’s English communicative competence
چکیده انگلیسی مقاله
As Taiwanese people do not have to speak English in their everyday lives, most are afraid to speak English. Nevertheless, people have many opportunities to bring English into their lives by employing podcasts on their mobiles. The present study aimed to determine whether teaching English listening and speaking with podcasts and collaborative learning can have a positive influence on learners’ English performance and to assess feedback from learners. A pre-experimental method was employed to examine the effect of podcasts and collaborative learning on the English learning of 108 freshmen. Data collection and analysis were based on pre- and post-test comparisons and a questionnaire survey. Paired-sample t-tests of the pre- and post-tests revealed that students’ overall English performance improved through podcasts and collaborative learning. The participants indicated that they had a positive attitude towards the course design and believed their English abilities had improved. However, this study had some limitations. Overall, online learning resources were employed in this study to conduct an English speaking and listening course, and a positive learning result was demonstrated. Participating students agreed that podcast episodes and collaborative learning were effective in their English learning.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
Podcasts, BBC Learning English, collaborative learning, Taiwan, pre-experimental method
نویسندگان مقاله
Chunying Wang |
National United University, Taiwan
نشانی اینترنتی
http://www.teljournal.org/article_193150_da5652902afc877c8eeb545414c547a9.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات