این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
صنعت لاستیک
، جلد ۲۸، شماره ۱۱۱، صفحات ۲۵-۴۴
عنوان فارسی
بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری
چکیده فارسی مقاله
در عصر حاضر، پیشرفت فناوری های اطلاع رسانی و به خصوص بازاریابی رسانه های اجتماعی در صنایع مختلف و به ویژه در صنعت لاستیک، می تواند ارزش آفرینی و قابلیت های شرکت ها را تحت تاثیر قرار دهد، که این موضوع لزوم بهره گیری از این متغیرها را جهت موفقیت شرکت ها و به تبع آن ارتقا ارزش ویژه برند را هر چه بیشتر آشکار می کند. بر این اساس هدف تحقیق حاضر بررسی تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برندمحصولات لاستیک ایرانی با توجه به نقش قابلیتهای شرکتی و هم آفرینی ارزش با مشتری می باشد. روش پژوهش با توجه به هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری دادهها از نوع توصیفی و بهصورت همبستگی و مبتنی بر مدل معادلات ساختاری است. جامعه آماری پژوهش را کلیه مصرف کنندگان لاستیک بارز در شهر کرمان تشکیل می دهند. نمونه آماری تحقیق تعداد 384 نفر از مصرف کنندگان می باشند. روش نمونه گیری، نمونه گیری تصادفی، وابزار پژوهش چهار پرسشنامه است که روایی و پایایی آنها موردتایید قرارگرفت، و نهایتا تعداد 356 پرسشنامه جهت تجزیه و تحلیل داده ها استفاده گردید. نتایج تحقیق بیانگرآن است که قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش نقش میانجی را در ارتباط بین بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی ا ایفا می کند. همچنین استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قابلیت های شرکتی، هم آفرینی ارزش و ارزش ویژه برند تاثیر گذار است و قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش بر ارزش ویژه برند تاثیر گذارند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
بازاریابی رسانههای اجتماعی، ارزش ویژه برند، قابلیت های شرکتی، هم آفرینی ارزش، محصول لاستیک ایرانی،
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
بازاریابی رسانههای اجتماعی, ارزش ویژه برند, قابلیت های شرکتی, هم آفرینی ارزش, محصول لاستیک ایرانی
نویسندگان مقاله
امیر فاضل |
استادیار، گروه مدیریت، مجتمع آموزش عالی بافت، دانشگاه شهید باهنر کرمان، کرمان، ایران
آزین هرندی |
استادیار، گروه مدیریت، دانشکده حضرت نرجس، دانشگاه ولی عصر رفسنجان، رفسنجان، ایران
نشانی اینترنتی
https://www.iranrubbermag.ir/article_193418_ce569b6281740abf924b871023d5fd3b.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات