این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صنعت لاستیک، جلد ۲۸، شماره ۱۱۲، صفحات ۳-۱۰

عنوان فارسی ارزیابی برندها ، الگوها و راهکارهای ارتقای سطح برچسب تایر
چکیده فارسی مقاله هدف از انجام این پژوهش بررسی جایگاه وضعیت برچسب تایرگروه سواری در بین برندها و ارائه راهکارها جهت ارتقای سطح برچسب تایرهای تولید داخل هست.آزمونهای SWR مطابق استانداردECE E-MARK R-117روی تولید عادی تایرهای سواری چند برند انجام و مقایسه گردید . با توجه به فاصله رقابتی با برندهای خارجی ، جهت ارتقای سطح برچسب به دنیال گردآوری الگوها و مدل هاپرداختیم و در پایان راهکارهای (بیش از 30 مورد) ارتقای برچسب را ( جداول های شماره 5و6 و ماتریس ارتباطات) طبقه بندی کردیم همچنین شکل شماتیک یک ، نمونه الگوی نقشه راه پارامترهای موثر و گاها" متناقض را نشان میدهد با توجه به نوع و خواسته مشتریان الگوهای ممکن است متفاوت باشد لذا برای حفظ توازن ، سه پارامتر( مثلث جادویی) SWRبه صورت یکجا مورد پایش و ارزیابی قرارمیگیرند. ولی پارامترRR نقش پررنگ و خواسته اول مشتریان هست . با بهره گیری ازمدل ها ، الگوها و راهکارهای ارایه شده در این پژوهش قطعا" می توان با هزینه های حداقلی به نتایج مطلوب دست یافت.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله کلمات کلیدی نقشه راه SWR،ایمارک R-117،بهبود سطح برچسب انرژی تایر،ارزیابی برندها،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله کلمات کلیدی نقشه راه SWR,ایمارک R-117,بهبود سطح برچسب انرژی تایر,ارزیابی برندها

نویسندگان مقاله حسین صمدی |
مدیر واحد آزمون تایر- مرکزتحقیقات لاستیک ایران

علی رضا صمدی |
دانشجوی مهندسی کامپیوتر، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران غرب ، تهران، ایران


نشانی اینترنتی https://www.iranrubbermag.ir/article_196039_07e150630403f4cb23c26e282797d550.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات