این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 26 آذر 1404
صنعت لاستیک
، جلد ۲۸، شماره ۱۱۲، صفحات ۳-۱۰
عنوان فارسی
ارزیابی برندها ، الگوها و راهکارهای ارتقای سطح برچسب تایر
چکیده فارسی مقاله
هدف از انجام این پژوهش بررسی جایگاه وضعیت برچسب تایرگروه سواری در بین برندها و ارائه راهکارها جهت ارتقای سطح برچسب تایرهای تولید داخل هست.آزمونهای SWR مطابق استانداردECE E-MARK R-117روی تولید عادی تایرهای سواری چند برند انجام و مقایسه گردید . با توجه به فاصله رقابتی با برندهای خارجی ، جهت ارتقای سطح برچسب به دنیال گردآوری الگوها و مدل هاپرداختیم و در پایان راهکارهای (بیش از 30 مورد) ارتقای برچسب را ( جداول های شماره 5و6 و ماتریس ارتباطات) طبقه بندی کردیم همچنین شکل شماتیک یک ، نمونه الگوی نقشه راه پارامترهای موثر و گاها" متناقض را نشان میدهد با توجه به نوع و خواسته مشتریان الگوهای ممکن است متفاوت باشد لذا برای حفظ توازن ، سه پارامتر( مثلث جادویی) SWRبه صورت یکجا مورد پایش و ارزیابی قرارمیگیرند. ولی پارامترRR نقش پررنگ و خواسته اول مشتریان هست . با بهره گیری ازمدل ها ، الگوها و راهکارهای ارایه شده در این پژوهش قطعا" می توان با هزینه های حداقلی به نتایج مطلوب دست یافت.
کلیدواژههای فارسی مقاله
کلمات کلیدی نقشه راه SWR،ایمارک R-117،بهبود سطح برچسب انرژی تایر،ارزیابی برندها،
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
کلمات کلیدی نقشه راه SWR,ایمارک R-117,بهبود سطح برچسب انرژی تایر,ارزیابی برندها
نویسندگان مقاله
حسین صمدی |
مدیر واحد آزمون تایر- مرکزتحقیقات لاستیک ایران
علی رضا صمدی |
دانشجوی مهندسی کامپیوتر، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران غرب ، تهران، ایران
نشانی اینترنتی
https://www.iranrubbermag.ir/article_196039_07e150630403f4cb23c26e282797d550.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات