این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی، جلد ۴، شماره ۱۳، صفحات ۵۰-۵۹

عنوان فارسی مطالعه کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیام نور
چکیده فارسی مقاله هدف از این پژوهش مطالعه کارآمدی دوره های آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور از دیدگاه دانشجویان مدیریت ورزشی بود. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی بود. جامعه مورد مطالعه، دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی در دانشگاه پیام نور بودند. حجم نمونه شامل 84 نفر از دانشجویان مدیریت ورزشی بودند که به صورت هدفمند و غیر تصادفی انتخاب شدند. جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد رستگار پور و گرجی زاده (1390) استفاده شد که روایی آن، توسط اساتید صاحب نظر و پایایی آن با استفاده از ضریب همبستگی آلفای کرونباخ ( 93/0 = آلفا) تایید شد. در این پژوهش از آمار توصیفی و استنباطی( آزمون تی تک متغیره) استفاده شد. نتایج و یافته های تحقیق حاضر نشان داد که تمامی مؤلفه‌های کارمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیام نور به جز کیفیت دسترسی دانشجویان به واسط کاربر و کارآمدی تمرین و تکالیف ارائه شده در یادگیری الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان مدیریت ورزشی کارآمد و مطلوب بوده است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله کارآمدی، یادگیری الکترونیکی، دانشگاه پیام نور،

عنوان انگلیسی Study the Effectiveness of E-Learning Courses in Payame Noor University
چکیده انگلیسی مقاله The aim of this research was to study the effectiveness of e-learning courses in Payam Noor University from the perspective of sport management students. The research method was descriptive and survey. The Statistical Society of this study were master science of sport management students in PNU. The sample consisted of 84 students of sports management that was selected through random sampling. To collect data was used a standard questionnaire (Rastegarpor and Gorjozade,1390). The validity of questionnaire was verified by using comments of experts in sport management and the reliability of the total questionnaire was found to be (α = 0.93) according to Chronbach’s alpha. For data analysis were used descriptive and inferential statistics (T- test) . The results and findings of this study showed that all components of e-learning courses in Payam Noor University was efficient and desirable, except quality of access to the user interface and effective exercises and assignments.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Effectiveness, E-learning, Payam Noor University

نویسندگان مقاله عبدالحمید زیتونلی |
استادیار مدیریت ورزشی دانشگاه پیام نور

مرتضی رضایی صوفی | rezaei soufi
دانشیار پیام نور


نشانی اینترنتی http://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_3252_513.html
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1062/article-1062-316154.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات